probleem met alarm

Fortuna

Die hard MF'er
9 jan 2005
344
0
Tilburg
ik was gisteren met de knippers bezig en ging spontaan het alarm af en ik kon hem ook niet meer afzetten hij stopte vanzelf en later weer het zelfde keer op keer tot dat de nootspannings accu leeg was
maar nu kan ik het alarm ook niet meer aanzetten en ook staat de startonderbreker
er op
waar moet ik dat probleem zoeken
:(
 
Ik denk dat je het alarm nu alleen nog met de nood-code kunt uitschakelen. Code staat op kaartje dat je kreeg bij je alarm.
Code bestaat uit 5 keer een "cijfer" invoeren dmv het contactslot.
 
Ik heb laatst hetzelfde gehad met een Red Alert, en bleek uiteindelijk dat de zekering van het alarm kapot was, nieuwe zekering erin en hij resette zichzelf weer.
Grtjs Bobbl
ik was gisteren met de knippers bezig en ging spontaan het alarm af en ik kon hem ook niet meer afzetten hij stopte vanzelf en later weer het zelfde keer op keer tot dat de nootspannings accu leeg was
maar nu kan ik het alarm ook niet meer aanzetten en ook staat de startonderbreker
er op
waar moet ik dat probleem zoeken
:(
8-) 8-) 8-) 8-)
 
Ik denk dat je het alarm nu alleen nog met de nood-code kunt uitschakelen. Code staat op kaartje dat je kreeg bij je alarm.
Code bestaat uit 5 keer een "cijfer" invoeren dmv het contactslot.
Helemaal waar. Wat ook kan zijn is dat de batterij van je afstandsbediening ook toevallig net leeg is. Is een kennis van mij een keer gebeurd.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan