Ik heb het nooit over spelvaudtjes, maar het is mij nog niet gelukt het verhaal begrijpend te lezenNo offense, maar kan je het iets beter uitleggen?
heyy ik heb een vraagje heb een yamaha r1 uit 2000 mijn probleem is voor t 2 de keer tijdens t rijden kreeg k m egt met moeite in zn vrij en daarna wnr k m start en in zn 1 gooit valt ie uit en t lijkt alsof hij vanzelf gaat een beetje had m van motoport dus ik had gebeld zegt ie dat valt nie onder garantie dus ik laten maken van mn eigen centjes en nou is t weer het zelfde wie zou mij wat tips kunnen geven en of wat k zou kunnen doen thankss
@bok001
Ik denk dat ik wel een oplossing voor dit probleem heb.
Beetje kort door de bocht van Motoport, maar dat zjin we wel gewend van hunHet kan meerdere oorzaken hebben:
- In de hydrauliek zit een lekkage, daardoor ontkoppeld de motor nauwelijks
- De stalen platen van de koppeling zijn krom, kan je o.a. (meestal) zien aan de blauwe kleur
- De koppelingskorf is weer ingeslagen, maar dat is no way over de telefoon te constateren.
Punt één is zo te controleren: wat is het niveau van de koppelingsvloeistof? Punt twee en drie zijn alleen te controleren door de cartderdeksel van de koppeling los te trekken en de platen eruit te trekken. Maar als het koppelingshuis al is vervangen dan zou ik gewoon weer naar Motoport gaan en zeggen dat het een garantiegevalletje is...
[edit] kan natuurlijk ook gewoon een koppelingsveer zijn die gebroken is, valt ook oner puntje twee en drie[/edit]
bedankt voor je uitleg vindt je dat ik garantie daarop zou moeten hebben want het is nu al 2de keer achtermekaar
hey ik vraag gewoon wat als je mij nie wilt helpen hoef je ook niks te zeggen hou je opmerkingen dan voor je
hey ik vraag gewoon wat als je mij nie wilt helpen hoef je ook niks te zeggen hou je opmerkingen dan voor je
Zou ook nog zo kunnen zijn dat je koppelings kabel versleten is. Als deze zwaar loopt kun je em het beste gewoon laten vervangen door motorport. Dit aangezien het mijn inziens gewoon een garantie geval is. JE zou het eens kunnen testen door zelf de koppeling aan te trekken om na te gaan of het dan allemaal nog zo lastig gaat.
leer eerst duidelijk NL te schrijven, want ik begrijp er helemaal niks wat TS schrijft
Dan kan het allemaal misschien nog wel meevallen. Ik was even in de veronderstelling dat het een hydraulisch systeem was, aangezien de koppeling van mijn Ace hydraulisch is. Dan moet er bij het motorblok ook nog een grofafstelling zijn.Koppeling is niet hydrolisch zoals hierboven aangegeven maar mechanisch.
Staat je koppeling niet toevallig te los? Met het wieltje bij je koppelingshendel kan je hem afstellen.
Koppeling is niet hydrolisch zoals hierboven aangegeven maar mechanisch.
Staat je koppeling niet toevallig te los? Met het wieltje bij je koppelingshendel kan je hem afstellen.
Verder krijg je volgens mij bij MP op alle motoren een half jaar garantie.... is dat termijn al verstreken?
Als motoport zo'n slechte service /hulp levert, ga dan alsjeblieft naar een ander toe..
Motoport[/quo
zou het ook liever willen doen maar ik heb er wel hoop voor betaald en ik heb een gevoel dat ik een beetje in de maling wordt genomen ik ben wel van plan om een aanklaging in te dienen
Zijn die lui niet bij de BOVAG aangesloten?zou het ook liever willen doen maar ik heb er wel hoop voor betaald en ik heb een gevoel dat ik een beetje in de maling wordt genomen ik ben wel van plan om een aanklaging in te dienen
voor de zoveelste keer: BOVAG is er niet voor de consument