Inderdaad. De twee linker (2X21W) , of de twee rechter. (2X 21W) , en je dashboardlampje (3,4W).
Ik vermoed dat die Booster lampjes een lagere weerstand hebben, en daardoor te veel stroom doorlaten, waardoor de zekering doorfikt.
Mijn advies: kap compleet met die nutteloze opties. Je somt het zelf al op: Kabelbreuken af fabriek, lampen die uit elkaar vallen, relais die doorfikken en zekeringen die er uit springen.
Als ik eens andere knippers zou willen, dan zou ik gaan kijken naar originele knipperlichten. Hoeft niet van een Bandit (of zelfs maar Suzuki) te zijn. Tegenwoordig zijn dat niet meer die afgrijselijke kubussen van vroeger.
Zo heb ik op m'n auto na het demonteren van de bumper, knipperlichten van een KTM gebruikt: Twee knippers hadden witte glaasjes/oranje bolletje, twee hadden oranje glaasjes en oranje bolletjes. Door de lampjes uit te wisselen, had ik twee stadslichtjes en twee knipperlichten. Nooit problemen mee gehad!
Uiteindelijk is het er nooit van gekomen om de bedrading netjes af te werken...