Hallo Koen
Er is in het stukje techniek een speciaal hoofdstuk " how to "
Daar in staat onder remmen een how to remmen reviceren waarin ook het ontluchten wordt beschreven.
Het is een beetje oefenen maar hiermee ga je het vast redden.
Succes.
Mijn BMW R45 caferacer project nader z'n eind. Ik heb de rempomp en remleiding vervangen voor nieuwe en gevuld met zuivere remolie.
Wanneer ik de olie er door wil pompen lukt dit niet en in plaats daarvan kwamen in het begin eerst wat belletjes en daarna smerige wolkjes vuil naarboven. Er komt geen schone olie beneden bij het nippel uit.
Doe ik iets verkeerd en/of waar komt die smerigheid vandaan?
Goedemorgen...
Net voor ik naar m'n werk ging de klauw los gedraaid en gaan pompen. In het begin liep er wat olie uit en daarna kwam er niets meer.. In het reservoir zit nog behoorlijk er olie, maar deze gaan dus niet verder. Zou het kunnen dat hier nu al een verstopping zit
Nee hoor, de klauw is echt aan revisie toe. Hij staat vanaf half '80 stil en rubber ringen zaten er gevouwen tussen. Dus geen nood, dat moest sowieso.
quote. Hij staat vanaf half '80 stil en rubber ringen zaten er gevouwen tussen. Dus geen nood, dat moest sowieso. end quotegokje, dat weet hij pas sinds het uitlkaar halen van de klauw :p
tussen het laatste en voorlaatste bericht zit tenslotte een aantal uur, zat om aan de demontage te beginnen. en hoelang moet je nu echt sleutelen voor je weet dat het niet goed is?
of ik zit er gewioon helemaal naast en jij hebt het bij het rechte eind.