Problemen server [UPDATE]

maar idd die server begon te roken... bananeman zn plantjes stonden er te vlak bij en er was wat vocht van de waterbak over zijn servertje gelopen.
Of hadden de plantjes teveel stroom opgevreten? Of waren er topjes in de F-A-N terecht gekomen? gewoon alt-control-dellet doen
 
Als heel de piratebay op een klein prut servertje draait zal het mf niet heel veel grote moeten zijn .....Bron : http://youtu.be/eTOKXCEwo_8

maar idd die server begon te roken... bananeman zn plantjes stonden er te vlak bij en er was wat vocht van de waterbak over zijn servertje gelopen.
Daar kon die oude server met die DX-386 met co processor niet zo goed tegen . :+ waardoor de 120 mb harde schijf meteen volliep.


ennu symtoom bestrijding ?? Of visie met de toekomst in het oog omdat het data verkeer alleen maar toeneemt ?
:o
Potjandorie, ik moet nodig mijn pc eens gaan upgraden als mf al zoveel hardware geweld toepast, dan is mijn msx-II natuurlijk niet meer van deze tijd. :/
 
Geen paniek, voor alles is bijna een oplossing.
En velen weten meer, dus in combinatie met intelligentie, kom je ver.
En als je gefrustreerd raakt met "verbindings problemen", of "site tijdelijk buiten werking",
ff lekker op je machine stappen en "relaxen" (doet wonderen). :Y :]

By the way.........bedankt voor de goede technische ondersteuning, motorforum crew :)
Kwaliteit liegt niet! :W
 
Geen paniek, voor alles is bijna een oplossing.
En velen weten meer, dus in combinatie met intelligentie, kom je ver.
En als je gefrustreerd raakt met "verbindings problemen", of "site tijdelijk buiten werking",
ff lekker op je machine stappen en "relaxen" (doet wonderen). :Y :]

By the way.........bedankt voor de goede technische ondersteuning, motorforum crew :)
Kwaliteit liegt niet! :W

open sollicitatie naar een plekje bij de crew????

:+
 
open sollicitatie naar een plekje bij de crew????

:+

_O- Als ik nog ruimte over houdt in mijn agenda, zal dat kunnen :+
full
 
:o
Potjandorie, ik moet nodig mijn pc eens gaan upgraden als mf al zoveel hardware geweld toepast, dan is mijn msx-II natuurlijk niet meer van deze tijd. :/


:+ :+ :+ :+ Heb nog een cassettebandje voor je met de laatse versie van het MF in Basicode. zal ik hem effe uitzenden ?? _O-
 
Of hadden de plantjes teveel stroom opgevreten? Of waren er topjes in de F-A-N terecht gekomen? gewoon alt-control-dellet doen

Ja kon hij wel doen die CTRL+ALT+DEL maar het probleem was dat hij vannacht in de config sys en autoexec.bat van die servert had zitten rotzooien.

wist ook niet meteen waarom maar nadat ik van een ander modje dat met dikke tranen bij mij kwam aan brullen snotterend .... kon er geen kaas van maken maar iets met vals spelen en modje van het jaar verkiezing... gaf hem maar effe een warme choco met een koekje en een knuffel tegen de schrik en ging die bestandjes maar eens bekijken:

afijn ik in die 2 bestanden kijken ( moest er nog een pc voor ombouwen zodat het papieren flopje werkte )

kwam ik dit tegen tussen de regels :

Echo OFF
loadhigh C:/Motor_forum/forum.exe ( start het motor forum )
SET C:\mod_jaar_cheat.CFG = 1
Run C:\MF\cheatscript.ACU
LOGFILE =0 ( om het maar niet in de smiezen te laten lopen )

Mode Cheat -T Run voterules.

afijn ik verder kijken het was een kunstig stukje script en zo

kom ik dit tegen :

If vote= user_%duderuud% = +1 then redirect vote to user_%Bolski%
If vote=user_%martell% = +1 then redirect vote to user_%Bolski%
If vote=user_%Meangreengirl % = +1 then redirect vote to user_%Bolski%
If vote=user_%Deputy Duc % = +1 then redirect vote to user_%Bolski%

en zo nog wat van dit soort redirect codes .... mhhhhhhhh
kortom een modjesgate *grinnik*
maar goed door de mand gevallen nu zijn DX 386 servert met co processor is overleden
:+ :+ :+ :+ _O-
 
Maaruh ff serieus. Kunnen jullie het onderhoud niet snachts doen i.p.v. 11.20 mijn tijd :+
 
vraagje


nu al enkele dagen zie ik dat meerdere images, plaatjes e.d. kruislinks geplaatst worden op random plekken

quoteknoppen in de smiley-balk, smiley's op ''mijn motorforum'' plaatsen, en underline knoppen op bekijk berichtcode


etc. etc. etc.
lijkt erop dat alle image's voor de opmaak en/of functionaliteit bijna random geplaatst worden
95% zit op de juiste plaats.. maar telkens 1 of 2 die verkeerd staan

zelfde server probleem? of nieuw probleem?

edit:
klein voorbeeld
weird.jpg
 
Laatst bewerkt:
vraagje


nu al enkele dagen zie ik dat meerdere images, plaatjes e.d. kruislinks geplaatst worden op random plekken

quoteknoppen in de smiley-balk, smiley's op ''mijn motorforum'' plaatsen, en underline knoppen op bekijk berichtcode


etc. etc. etc.
lijkt erop dat alle image's voor de opmaak en/of functionaliteit bijna random geplaatst worden
95% zit op de juiste plaats.. maar telkens 1 of 2 die verkeerd staan

zelfde server probleem? of nieuw probleem?

edit:
klein voorbeeld
[afbeelding]

Plaatselijk probleem.

Locatie probleem: jouw computer.
 
vraagje


nu al enkele dagen zie ik dat meerdere images, plaatjes e.d. kruislinks geplaatst worden op random plekken

quoteknoppen in de smiley-balk, smiley's op ''mijn motorforum'' plaatsen, en underline knoppen op bekijk berichtcode


etc. etc. etc.
lijkt erop dat alle image's voor de opmaak en/of functionaliteit bijna random geplaatst worden
95% zit op de juiste plaats.. maar telkens 1 of 2 die verkeerd staan

zelfde server probleem? of nieuw probleem?

edit:
klein voorbeeld
[afbeelding]
Had ik ook Re mond vorig jaar ;)
Keertje cccleaner gebruiken ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan