Proefrit gemaakt op GSX-R 1000......... : }

Future303

MF veteraan
24 mrt 2003
2.124
2
Blaricum
Eerder om wat advies gevraagd ( welk type......... )

Maar na een ritje op dit apparaat.... :} :} :} :} :} :} :}

plus dat ie veeeeeel beter zit dan die nieuwe R1, die is echt rete klein (ik ben 193 cm)

Mij keuze heb ik gemaakt!!! na het seizoen kopen :)
 
ff picies voor de beeldvorming


full
 
Cool.... 2002 of 2003 model?

edit: zie inmiddels het 2003 op de foto... heb je ook op een 2003 gereden?

Vertel es wat meer erover :P , wil zelf graag ook nog eens op een GSX-R1000 rijden. :}
 
Om wellicht aan te schaffen Wouter?

GSX-R1000 is een bruut ding. Jammer dat ik een watje ben en het voor mij nog teveel vermogen vind ;)
Kan hem toch niet betalen '( maar eens proberen is gratis. ;) Zou hem wel graag willen maar als hier een andere motor komt wordt het waarschijnlijk toch weer een GSX-R600 (zo 1 als jij ook hebt) of een GSX-R750 (zo 1 als HansGSX-R heeft)...

Enne... hij is eigenlijk te snel voor Nederland denk ik, wel leuk dat vermogen maar ik moet ook een beetje rekening mee houden met nog 1,5 jaar voorwaardelijke rijontzegging te gaan O-) en een 600 is al snel maar toch... een beetje koppel erbij is toch niet verkeerd (vorige week een dag op Sander z'n Fireblade gereden). Dat mis ik toch wel met m'n 600, onder de 7000/8000 toeren trekt ie voor geen meter.

Maar goed, het ging niet om mij maar om de topicstarter... :)
 
[me]SageCloud kwijlt hier een end op los op zo'n ding. Inderdaad een bijna 1 op 1 pk gewicht ratio. Was de motor van het jaar in 2001?? Zeg ik dat goed?? :? [/me]
 
ik heb dus gereden op het 2003 model.

echt vergelijken kan ik hem alleen maar met een R1 of een MV, op deze motoren heb ik me behoorlijk uitgeleefd. De MV doe behoorlijk onder qua vermogen, ook in vergelijking met een R1. De R1 is weer veel te klein, en bij 250 kmh wil ik wel ff wat tussen mijn benen voelen. En de suzuki met 164 pk (tegen 168 kilo droog) doe het mijns inziens beter dan de R1, de dealer kende iemand die had zijn suzuki 'getuned' naar 180 pk met enkel een andere uitlaat, begrenzers en afstelling e.d :]
 
ik heb dus gereden op het 2003 model.

echt vergelijken kan ik hem alleen maar met een R1 of een MV, op deze motoren heb ik me behoorlijk uitgeleefd. De MV doe behoorlijk onder qua vermogen, ook in vergelijking met een R1. De R1 is weer veel te klein, en bij 250 kmh wil ik wel ff wat tussen mijn benen voelen. En de suzuki met 164 pk (tegen 168 kilo droog) doe het mijns inziens beter dan de R1, de dealer kende iemand die had zijn suzuki 'getuned' naar 180 pk met enkel een andere uitlaat, begrenzers en afstelling e.d :]

Shit.. 180pk tegen 180 vol... toink
 
Hm, volgens mij weet topic starter misschien niet echt wat tie wil en vind tie eigenlijk elke motor leuk na een proefrit :?
Ik kan er naast zitten natuurlijk :9
 
Gisteren een 2002 model bewonderd.. ontzettend geil ding..

maar knaken ja.. heel veel knaken..
 
topicstarter heeft inderdaad moeite met motor kiezen.... :?


Je hebt geen twijfels meer ? niet stiekum de een of de andere toch mooier en/of exclusiever etc.. hm, iemand die zijn motor met zijn rationeel verstand koopt dan, je bent de eerste die ik tegenkom bij dit soort motoren.

iig veel plezier met je nieuwe aankoop

[me]DutchR1 die brommers koopt op gevoel(en wat geld)[/me]
 
Zondag op de wheeliedays zag ik al een 2003 staan, en een heleboel oudere 1000en

bijna evenveel als R1's :P
 
niks zo veranderlijk als een mens.
ik kan me nog een topic herinneren waarin iedereen zowat moest kotsen over het 2003 model gsxr1000. en nu vind opeens iedereen het een geweldige motor :?
ik vind et iig nog steeds een erg lelijk mormel :r
 
niks zo veranderlijk als een mens.
ik kan me nog een topic herinneren waarin iedereen zowat moest kotsen over het 2003 model gsxr1000. en nu vind opeens iedereen het een geweldige motor :?
ik vind et iig nog steeds een erg lelijk mormel :r

:^

In het echt valt ie beter mee...is ie een gewoon lelijk mormel :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan