Project #23 GSX-R 750 naked

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan het begin dacht ik; dit wordt niks..

Maar dan het eindresultaat; damn! Echt vet die achter kant :D Hoe je dat kontje verbouwd hebt ook, echt heel mooi gedaan.

De voorkant vind ik minder ook. Ik denk dat dit komt omdat de risers zo hoog zijn. Misschien had het mooier geweest de clipons links en rechts om te wisselen. Krijg je een lage look van.
 
Aan het begin dacht ik; dit wordt niks..

Maar dan het eindresultaat; damn! Echt vet die achter kant :D Hoe je dat kontje verbouwd hebt ook, echt heel mooi gedaan.

De voorkant vind ik minder ook. Ik denk dat dit komt omdat de risers zo hoog zijn. Misschien had het mooier geweest de clipons links en rechts om te wisselen. Krijg je een lage look van.

Ja dat was een optie geweest, maar het ook een bewuste keuze om redelijk comfortabel te zitten. Ach een streetfighter is nooit af vind ik, dus misschien dat ik nog eens de voorzijde ga verbouwen ;)
 
Vakwerk EMilleR !

Daar zijn aardig wat uurtjes ingegaan.

Zou het ook goed doen op het circuit :P ?
 
Kontje pluspunt! Achterlicht echter is het tegenovergestelde.
Gehele bouw netjes in proporties, complimenten.
 
Mooi gedaan :)
Heb alleen een vraag over je kroonplaat.Als ik het goed zie dan heb je gewoon risers op je originele kroonplaat gemonteerd. Is dit wel veilig ,ivm de krachten die hierop komen??
 
Mooi gedaan :)
Heb alleen een vraag over je kroonplaat.Als ik het goed zie dan heb je gewoon risers op je originele kroonplaat gemonteerd. Is dit wel veilig ,ivm de krachten die hierop komen??

Ja hoor geen probleem. Ze zijn ter plaatse zo'n 6 a 7 mm dik en ik heb de bouten met grote stalen ringen eronder vastgezet waardoor je een heel groot oppervlakte belast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan