Project Big One. Super four since 1992 deel 17 Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat Hotze morgen moet werken, had ie mooi mee kunnen rijden met onze clubrit Tiel - Marijenkampen (www.the-z-street.eu). Lekker op het gemak............ :]
 
sorry jongens maar ik moet ff spammen, deze is te koop, ben zelf op zoek naar een cb1300 vandaar dat ik hier rondzwerf.

full
 
Zoals het er nu uitziet gaat de cb eruit.......... '(
Heeft niks met de motor te maken maar met mij |(
Ik heb totaal geen vertrouwen in de combinatie, komt ook door de laatste rit duitsland.
Om de een of andere reden krijg ik de cb niet de bocht om op de kleinere slingerweggetjes!
Heb nu al meerdere momentjes gehad dat ik bijna de bocht uit vloog, en ook letterlijk.....
Kortom vertrouwen is weg, wil het nu op een all road gaan proberen en als dat niet lukt dan stop ik met motorrijden. Met dank aan een zekere belgische meneer.............. :(


Heb je de juiste banden wel Hotze. Vraag is aan Pek hoe hij en ik de moezel en de eifel door gingen. Pfff jammer hoor
 
hej mannen,
de mijne heb ik vandaag verkocht, jammer hoor.
Hij was er in ieder geval blij mee, dat is ook leuk.
ik kom hier waarschijnlijk nog vaker rondkijken maar toch ff laten weten
 
Ik vind zo'n TDM wel mooi maar voor wat ik wil niet geschikt! Het is ook een zware machine om mee te knallen.
De BMW1200 gs is mij te log, heb erop gezeten....
Dus ik wilde of de triumph 800xc of de bmw 800gs
 
Ik had dit als nieuwe topic titel bedacht !!!!!

"Project Big 1 Super 4 Since 1992 Deel 18 Torque and BHP 4ever"
 
Laatst bewerkt:
Na lang overwegen krijg ik er a.s week een motor bij. Ik ga ook zakelijk motorrijden. Ben de files beu.
Ik krijg als ie maandag word ingeleverd een BMW R1200RT van een jaar oud.
Kan ik die voor woon werk gebruiken en de CB word is en blijft mijn plezier fiets.
 
Na lang overwegen krijg ik er a.s week een motor bij. Ik ga ook zakelijk motorrijden. Ben de files beu.
Ik krijg als ie maandag word ingeleverd een BMW R1200RT van een jaar oud.
Kan ik die voor woon werk gebruiken en de CB word is en blijft mijn plezier fiets.

Dat is dan niet verkeerd!
 
Na lang overwegen krijg ik er a.s week een motor bij. Ik ga ook zakelijk motorrijden. Ben de files beu.
Ik krijg als ie maandag word ingeleverd een BMW R1200RT van een jaar oud.
Kan ik die voor woon werk gebruiken en de CB word is en blijft mijn plezier fiets.

Goed gedaan,en haal het idd niet in je hoofd om de CB weg te doen want dan kom ik ff bij je langs. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan