Project Big One. Super four since 1992 deel 17 Lentekriebels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heeft wel een paar hele mooie staan :9~~
Heb hem mijn GPZ750turbo ook aangeboden :Y . En ik ga morgen met de Legendary Six, kan ie lekker kwijlen want dìe heeft ie niet en krijgt ie niet ook! O-) :X

Of hij moet die van €.26.000,- in Duitsland kopen (met 2 km op de teller).
 
Als je het over een mooie kawa hebt, doe mij dan deze maar! Dit is volgens een modelbouw maar dit model in deze kleur :9~
full
 
Wij gaan daar heel goed de bocht om :Y .Die dunloppies doen het perfect in de Eifel. ;)
en toch denk ik dat ik het gevoel van hotze wel kan plaatsen.zelf 12 jaar geleden ook een aardige klapper gemaakt met 2 jaar revalideren tot gevolg en op de 1 of andere manier blijft dat toch op de meest onverklaarbare momenten door je hoofd spoken.en als het gevoel dan ff niet lekker is rij je als een natte krant.het moet slijten maar weggaan doet het niet.
 
Ik vind zo'n TDM wel mooi maar voor wat ik wil niet geschikt! Het is ook een zware machine om mee te knallen.
De BMW1200 gs is mij te log, heb erop gezeten....
Dus ik wilde of de triumph 800xc of de bmw 800gs

hmmm te zwaar om mee te knallen. TDM900 weegt nog geen 200kg en juist op slingerende
bergweggetjes is hij in z,n element. Een R1200GS rijdt me echt niet zoek. Een heerlijke ontspannen zit en hij rijdt lekker zuinig (gem 1/21) Waarom wil ik dan wat anders: omdat ik alleen nog maar 2 cilinder motoren heb gehad(bmw r1100s, aprilia shiver, tdm850 en nu tdm900) ik wil de souplesse van een 4cilinder en het koppel van een 2 cilinder en dan komt de cb1300 in beeld.
Maar je bent van harte welkom om de tdm vrijblijvend te proberen kan ik ook eens proefrijden op een CB want dat heb ik nog niet gedaan.

m vr gr joop :W
 
Hotze zegt volgens mij niet dat hij TE zwaar is om mee te knallen. Maar meer dat het juist een fiets is òm mee te knallen! En dat zoekt ie niet.............. :N

Denk ik dan hè?!
 
Even inhaken op het gesprek hier. Ik ben dus een van die motormaten waar Hotse mee op pad ging. Het tempo waar we mee rijden is een tempo waar we allemaal mee instemmen. Ik was de voorrijder en Hotse zat direct achter me. De rest van de groep bestond uit een gevarieerd gezelschap die allemaal weten wat sociaal en verantwoord motor rijden inhoudt.
Rekening houden met elkaar en elkaar de plaats gunnen op de weg.
Heel belangrijk vind ik als voorrijder om af en toe te vragen of het tempo niet te hoog of misschien wel te laag ligt. Ik kan het prima naar mijn zin hebben en doorknallen, maar als de groep erachter het vuur uit zijn poten rijdt, is daar niets aan.

Hotse heeft in mijn ogen een behoorlijke knauw opgelopen. Totaal logisch en begrijpelijk. Het jammere is natuurlijk dat het zoeken naar de juiste motor om zich prettig te gaan voelen en weer zelfvertrouwen te winnen niet makkelijk is.

Persoonlijk zou ik lekker op mijn gemak een hoop proefritten doen. Voelen hoe een motor rijdt en de tijd ervoor nemen. Je hebt het over de r1200gs gehad, maar je vindt hem te log. Rij er eerst maar eens mee. Dan weet je of hij log is.

Aan de andere kant, het zit bij jou tussen de oren, en dan ook jou oren. Jij moet de keuze maken voor de juiste fiets. Wij kunnen niet weten hoe het er bij jou in je koppie aan toe gaat.
Daarom, neem de tijd.
Je moet weer even vertrouwen kweken, en met je motormaatje op stap *D
 
Even inhaken op het gesprek hier. Ik ben dus een van die motormaten waar Hotse mee op pad ging. Het tempo waar we mee rijden is een tempo waar we allemaal mee instemmen. Ik was de voorrijder en Hotse zat direct achter me. De rest van de groep bestond uit een gevarieerd gezelschap die allemaal weten wat sociaal en verantwoord motor rijden inhoudt.
Rekening houden met elkaar en elkaar de plaats gunnen op de weg.
Heel belangrijk vind ik als voorrijder om af en toe te vragen of het tempo niet te hoog of misschien wel te laag ligt. Ik kan het prima naar mijn zin hebben en doorknallen, maar als de groep erachter het vuur uit zijn poten rijdt, is daar niets aan.

Hotse heeft in mijn ogen een behoorlijke knauw opgelopen. Totaal logisch en begrijpelijk. Het jammere is natuurlijk dat het zoeken naar de juiste motor om zich prettig te gaan voelen en weer zelfvertrouwen te winnen niet makkelijk is.

Persoonlijk zou ik lekker op mijn gemak een hoop proefritten doen. Voelen hoe een motor rijdt en de tijd ervoor nemen. Je hebt het over de r1200gs gehad, maar je vindt hem te log. Rij er eerst maar eens mee. Dan weet je of hij log is.

Aan de andere kant, het zit bij jou tussen de oren, en dan ook jou oren. Jij moet de keuze maken voor de juiste fiets. Wij kunnen niet weten hoe het er bij jou in je koppie aan toe gaat.
Daarom, neem de tijd.
Je moet weer even vertrouwen kweken, en met je motormaatje op stap *D


Helemaal mee eens Robin
 
@ Robin, ik heb er op gezeten en dat voelde al minder prettig dan de 800! Niks ten nadele van de 1200 want dat is een dijk van een fiets. Ik wilde eigenlijk terug naar iets van een transalp want daar had ik volledig vertrouwen mee/op. Probleem is dat de transalp echt tekort schiet en zeker als je van een dikke 1300 afkomt.......
Dat is de reden dat ik kijk naar een 800 gs of een 800 xc en dan idd weer rustig vertrouwen opbouwen en mischien zelfs wat off road rommelen in de goeie zin van het woord dan he ;)
 
Hier een video met zo'n zelfde 800. Zo bedoel ik ook met eerst rustig aan beginnen;)

Filmpje werkt niet... ff andere zoeken
 
Laatst bewerkt:
I know Hotze,

Wat ik bedoel is, ga gewoon eens rijden met van alles en nog wat. Overhaasten is niet goed.
Ik denk dat je met een 800 prima uit de voeten kan, maar dat is wat IK denk.
Jij zal erop moeten rijden, en jij zal je vertrouwen terug moeten winnen.

Aan de andere kant.... we hebben nog wel lekker doorgereden
 
Laatst bewerkt:
Juistem en die kunnen meer hebben als de Road 2 ;)

Het zijn hele fijne rubbertjes. :Y en heb dit setje er nu bijna 2 jaar op zitten.Al worden het nu wel tijd om ze te vervangen.Hier bij de motorzaak proberen ze me nu continetal sportattack te verkopen maar denk toch dat ik weer de Dunlops neem.twijfel nog ff. :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan