Project Bladeschennis

Fijne pick-up!


hmmm die velgen.. die heb ik ook ben alleen 1 afdek dop kwijt! :(
Nergens een ander te vinden...
 
hahah moest ff goed lezen!!

nou t jeukt wel. :+ maar ben te eerlijk, zou het ook niet kunnen hebben als iemand iets van mij pikt of kapot maakt, dus maak je over mij maar geen zorgen.
 
hahah moest ff goed lezen!!

nou t jeukt wel. :+ maar ben te eerlijk, zou het ook niet kunnen hebben als iemand iets van mij pikt of kapot maakt, dus maak je over mij maar geen zorgen.
Oh, ik bedoelde niet dat jij dat zou doen, maar dingen die niet te krijgen zijn, zijn vaak populaire pik opbjecten..
Zal allemaal wel loslopen.
 
Heb ik nou begrepen dat Dirk 'n nieuwe liefde ontdekt heeft ...... 8-)
full
 
Kom net terug van twee dagen georganiseerd zelfmoord plegen in diep zand... Foto's binnenkort.. Motocross rules!!

Ben erg lui geweest.. (en druk met werk, maar was voornamelijk laksheid) Deel van het kuipwerk is gespoten, battleship grey.. (mat anthraciet van de Gamma :+)
 
aad, was jij nou nog geinteresseerd in een flyscreen van een buell? ik heb er nog 1 liggen, toen ook al gemeld maar niks meer van vernomen.

doet maar via de meel :+
 
Dag oma...

Blade is naar buiten, huiskamer is weer erg leeg zo, maar goed :)

rijden bevalt prima, dubbele koplamp nog niet, maar goed, volgend weekend ff naar de Ardennen, dus hij moet het gewoon rijden.

Zit nu een bizar klein achtertandwiel op, wat even wennen is, maar een hele rare sensatie geeft.. Het kan haast niet, maar het lijkt wel of hij sneller is.. Je kan namelijk (bijna) volgas optrekken, wat je normaal gesproken niet kunt doen zonder dat het voorwiel los komt..

Ga eerst maar ff een tijdje zo rijden (scheelt ook weer een bak geld voor een ketting + tandwielen)

Vering moet nog wel een beetje worden bijgesteld, maar dat komt ook wel..
 
Zit nu een bizar klein achtertandwiel op, wat even wennen is, maar een hele rare sensatie geeft.. Het kan haast niet, maar het lijkt wel of hij sneller is.. Je kan namelijk (bijna) volgas optrekken, wat je normaal gesproken niet kunt doen zonder dat het voorwiel los komt..

klopt wel ja... kijk maar naar de tandwielen bij een racefiets... hoe kleiner achter hoe hoger in principe je topsnelheid... maar probeer maar eens met de grootste versnelling vanuit stilstand weg te fietsen...
 
klopt wel ja... kijk maar naar de tandwielen bij een racefiets... hoe kleiner achter hoe hoger in principe je topsnelheid... maar probeer maar eens met de grootste versnelling vanuit stilstand weg te fietsen...
Ja, snap ik wel, heb ook een fiets :) (mountainbike) Maar krijg juist het idee dat ik sneller kan optrekken..
 
full

Zoo, ff een fotootje uit de Ardennen afgelopen weekend,

Ik weet het, hij is nog laaaaaaaang niet af, maar hij rijdt wel als een trein.. Tering, best wel leuk zo'n blade zeg..
 
hoop dat het leuk is geweest :)
nog eens bedankt om het even langs te komen brengen! was een namiddagje werk, maar de bladevork zit er op, en is enorm mooi!
groeten
sepp
 
hoop dat het leuk is geweest :)
nog eens bedankt om het even langs te komen brengen! was een namiddagje werk, maar de bladevork zit er op, en is enorm mooi!
groeten
sepp
Cool :) Was geen moeite, heb me heerlijk kunnen misdragen daar in de Ardennen..
 
Hé Aad , is er nog iets nieuws aan/op je fiets .... :Y
Vooral aan de voorkant .... :}





p.s. geloof toch dat we even moeten bomen over dat stuk plaatwerk wat nog bij "mij" ligt.
Ik heb er denk ik 'n plekkie voor gevonden. 8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan