Ieder zijn ding toch.. whatever makes you happy...Ik heb helemaal niks-nul-nada met die tweetakt brommers en hoe meer van die Suzuki GT topics ik volg, hoe meer bevestiging over mijn vooroordelen tov tweeta...
*slingert marktplaats aan op zoek naar Suzuki GT’s.
Sorry als mijn post fout binnenkwam Per! Wat ik als grapje eigenlijk bedoelde: “Ik ken geen fuck van tweetakt maar hoe meer GT projecten ik zie voorbij komen, hoe toffer ze me lijken en hoe meer het jeukt om ook eens eentje te rijden of meer”. Positief bedoelt dusIk vindt het leuk dat ik het genoegen heb om dit te mogen delen met anderen die dit net zo waarderen als ikzelf doe.
No worries.. dank voor je positieve reactie!Sorry als mijn post fout binnenkwam Per! Wat ik als grapje eigenlijk bedoelde: “Ik ken geen fuck van tweetakt maar hoe meer GT projecten ik zie voorbij komen, hoe toffer ze me lijken en hoe meer het jeukt om ook eens eentje te rijden of meer”. Positief bedoelt dus
Als je er eenmaal een keer op gereden heb ben je gelijk verkocht,het is een ervaring die je niet snel vergeet,Sorry als mijn post fout binnenkwam Per! Wat ik als grapje eigenlijk bedoelde: “Ik ken geen fuck van tweetakt maar hoe meer GT projecten ik zie voorbij komen, hoe toffer ze me lijken en hoe meer het jeukt om ook eens eentje te rijden of meer”. Positief bedoelt dus
Doe je er verder nog wat over (blanke lak) of is dit het?
Het Motorpaleis, dat weten alleen hele oude mensen nogGeweldig om te lezen en voor mij (ook) jeugdsentiment!
Kocht zelf in 1975 bij Het Motorpaleis in Rotterdam een T500 in dezelfde kleur lichtblauw, fijne machine met de beroemde/beruchte trommelrem aan de voorkant. Nog eens bijna een agent mee geschept die uit de kant sprong en me wilde aanhouden omdat ik veel te hard reed, kon niet op tijd stoppen dus zeilde ik om hem heen haha. Zo'n 1,5 jaar later ingeruild op een nieuwe GT750 "waterkoker" met dubbele schijf voor. Jaren met plezier op gereden! In die jaren veel verhitte discussies gevoerd tussen de voor- en tegenstanders van 2takt versus 4takt, o.a. bij Florencia in Den Haag (voor degenen in die omgeving welbekend), heerlijk.
Ik schrijf zelf hobbymatig voor een blad over oldtimers, zowel auto's als motoren. Paar jaar geleden een artikel geschreven over de Suzuki T & GT Liefhebbersclub Nederland, waar men deze machines koestert. Men helpt elkaar ook waar mogelijk aan onderdelen, tips etc. Leek me goed om hier even te melden voor de mensen die (gaan) restaureren. Mooi werk!
Ja Bas,voor dat je het weet moet je aan een 2takt scootmobiel gaan denkenShit ben ik al zo oud.....
Waarom niet?Na de brunox zit het in het zwart. In principe ben ik begonnen met blank lakken, tot ze bij Driessen zeiden: "Niet Doen"
Daar mijn Honda Dream 305 uit 1971 gekocht. Dus met de koppeling op de krukas.Het Motorpaleis, dat weten alleen hele oude mensen nog,ik kwam daar vroeger ook wel eens.