Project kawasaki gpz 600R 1987

eindelijk, vandaag eind van de middag kon ik weer lekker een beetje aan de slag *D

full
 
mn acculader is binnen dus mn accu ben ik meteen gaan opladen. De bedrading heb ik zo'n beetje aangesloten en morgen hoop ik een mooie blauwe vonk te krijgen :)

Ook ga ik morgen mn achterbrug schuren en in de primer zetten en beginnen met mn achterwiel.

full
 
dag Penny, :W

Hoe was het in Frankrijk? Was goed zeker, er was iig genoeg sneeuw.
Heeft Cees het ook een beetje overleeft? :]

Geweldig project jongen en ik heb genoten foto's en van alle reacties op jouw vragen van alle mensen die reageren.
Zo kom je er toch achter dat de kleur van zo'n koelvloestof opvangreservoir een hoop stof doet opwaaien.
Sucses en we zie elkaar 17 januari op de piste

Groet :W

Kil
 
hey dikzak aan de gang jij :+
zit die slang er al op??

ik kom volgende week wel ff bij je kijken want heb het nou aardig druk.
ik zal me multimeter mee nemen ;)
 
hey dikzak aan de gang jij :+
zit die slang er al op??

ik kom volgende week wel ff bij je kijken want heb het nou aardig druk.
ik zal me multimeter mee nemen ;)

Ik ben mn pak net aant aantrekken. Ga de slang er zo op monteren en ga daarna verder met mn achtervering en achterwiel.
 
een tijd geleden zeg dat ik wat gedaan had, veel te druk met van alles en nog wat.....en vrijdag ga ik alweer een paar dagen op wintersport dus dan komt er weer een weekje niets van haha ;)

Maar gelukkig eindelijk weer ff 2 foto's

Zie hieronder de koelbuis die het hele koelcircuit nu compleet maakt.
full
 
Je pakt het nice aan kerel. Wanneer gaan we resultaten zien van het bouwen en niet alleen van het opknappen :P

Goed bezig *O* *O* *O* *O*
 
Voorlopig even de laatste foto. Ik ga morgen weer even lekker skieen, kom woensdagavond weer terug.......ja het leven is heel vervelend ;) :+

Zie hier de foto van mn achterbrug, hij gaat er volgende week in principe in.

full
 
Mn remtang is nu ook klaar. Nog een paar kleine dingetjes spuiten en dan kan mn veer met achterbrug er weer op.

full
 
ziet er goed uit maar dat verf dat je op je blok heb gespooten bladert dat het niet er af asl de blok goed warm word
 
leuk project!

kijken wat het monster doet.... den helder onveilig maken

ik heb je al vaker in den helder zien rijden op je oranje zed dingetje nu ook getuned tot 140 kp netjes !!!

mn zed staat hele winter binnen en heb net tweede set dempers gekocht om te bewerken lol
 
leuk project!

kijken wat het monster doet.... den helder onveilig maken

ik heb je al vaker in den helder zien rijden op je oranje zed dingetje nu ook getuned tot 140 kp netjes !!!

mn zed staat hele winter binnen en heb net tweede set dempers gekocht om te bewerken lol

Kijk eens aan, nog een zed in Den helder *D. Ik heb je nog nooit zien rijden volgens mij. Wat voor een heb je? 1000 of 750? standaard of met het een en ander veranderd? Welke kleur is ie?
 
volgens mij had ik je zed afgelopen zomer keer zien staan bij de verfwinkel naast duinker schade bedrijf..

Heb mn zed al twee jaar en heb er eigenlijk veel te weinig aan veranderd ben er nu weer actief mee nieuwe spiegels gekocht,uitlaten standaard beetje aan het aanpassen en had al mn voorlamp veranderd.
verder ingebouwde knippers achter (leds) en kettingkast zelf gemaakt van rvs

rijdt als een tiet goeie wegligging en hij is kawa groen en aber naturlich 1000cc *D
 
Zo er zijn weer een paar kleine onderdeeltjes klaar die bij mn achtervering horen. Wanneer mn achtervelg nu klaar is kan het hele achtergedeelte erin. (achterbrug met veer, ophanging en velg)

Ook heb ik een nieuwe kabelboom geregeld, maar deze blijkt net een klein beetje anders te zijn dan de oude......In ieder geval heb ik nog steeds geen vonk!! Ik snap er echt geen fuck van.......binnenkort alles maar doormeten

Heb ook net een nieuw topkuipje, superbike stuur en handvatten besteld dus ben benieuwd.....
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan