Aangezien het tussenpijpje eerder al uit het frame is gezaagd omdat de oliekoeler aansluiting er anders niet tussen kon, vervangt deze ringsteeksleutel nu de taak van dat buisje. Niet dat ie veel doet, maar goed.
Originele buisje is overigens een zwak punt van het frame is gebleken want daar blijft water in staan, en dus verrot ie van binnenuit.
Misschien dat ik nog een spatlapje maak wat ik aan de achterzijde van de sleutel bevestig. Maar daar denk ik nog effe over na.
Gisteren ook nog even bij m'n tuner geweest om een idee op te doen aangaande de nokkenas. Daar moet ik het tandwiel van kunnen verstellen tov de nokkenas omdat het cylinderblok 3mm lager is geworden. Ik heb geprobeerd om sleufgaatjes te slijpen maar dat materiaal van dat tandwiel is echt glashard.
Oow, geen probleem zegt ie. Effe uitgloeien en frezen. Dus daar ga ik ook nog mee aan de gang binnenkort.
Denk dat ik het tandwieltje in de auto gooi dan kan ik het op een werf wel effe zelf doen.