Lijkt me erg lastig om daartegen te protesteren. Volgens mij moest ik naar de pion kijken waar ik omheen aan het rijden was (dacht ik). Is er over die richtlijnen niet iets te vinden op www.cbr.nl of zo?
Lijkt me erg lastig om daartegen te protesteren. Volgens mij moest ik naar de pion kijken waar ik omheen aan het rijden was (dacht ik). Is er over die richtlijnen niet iets te vinden op www.cbr.nl of zo?
Daar heb je de verschillende opvattingen dus al...
Bij mij was het zo dat ik iig de pionnen niet moest raken en binnen de lijnen moest blijven.
Ik was bv barslecht in slalom...
Instructeurs weten wat de plaatselijke examinatoren willen. Er werd mij dus ook verteld dat ik moest zorgen dat ik niet té langzaam doorheen moest en dat het niet persé "strak" hoefde. Als ik de pionnen maar op ze plek liet staan.
(Achteraf moest ik me grootste angst doen...achie draaien, wel in 1 keer geslaagd)
kan er niet over oordelen, maar een instructeur heeft ook een reputatie te verliezen, dus of ie echt objectief is....Ik hoorde vanmiddag van iemand dat zij was gezakt omdat de vaardigheidsproeven niet goed waren uitgevoerd.... volgens de examinator !!!!!
De leerling en de instructeur waren echter tevreden.
De excaminator was nieuw, geen enkele rijschool kent hem en volgens hem keek zij niet goed naar de buitenste pionnen bij het draaien van een acht.... ((??))
reed ze niet met voldoende trekkende motor en na +/- 20 minuten was ze weer terug bij af......
Op donderdag 13 juni 2002 23:31 schreef Lage CB het volgende:Ik was bv barslecht in slalom...
Op donderdag 13 juni 2002 23:31 schreef Lage CB het volgende:ff geknipt
Edit: ik heb het verkeerd gezegd eigelijk...je kijkt waar je naar toe wil en gaat heen waar je naar toe kijkt. Dus pion kijken klopt wel ghehe
Niet helemaal waar CB. Kijk er vlak langs, anders kachel je over de pionnetjes heen!
Heel wat jaartjes terug, toen ik het roze papiertje voor m'n koekblik wilde hebben zakte ik ook de eerste keer. Ben toen op aanraden van m'n instructeur (die meereed) in beroep gegaan bij Rijkswaterstaat en mocht toen herkansen bij hen.
Kweetnie of dat nu nog kan .....
Heeft dat beroep wat opgeleverd?????Niet helemaal waar CB. Kijk er vlak langs, anders kachel je over de pionnetjes heen!
Heel wat jaartjes terug, toen ik het roze papiertje voor m'n koekblik wilde hebben zakte ik ook de eerste keer. Ben toen op aanraden van m'n instructeur (die meereed) in beroep gegaan bij Rijkswaterstaat en mocht toen herkansen bij hen.
Kweetnie of dat nu nog kan .....
Een kort rokje schijnt te helpen, maar ja bij een motorrij-examen twijfel ik hier weer aan
Het is en blijft toch wel een monopoly-positie van het CBR.
Afankelijk van de exeminator heb je wel of geen geluk.
Gaan we met ze allen aan de kant van de weg staan
je moet 4 bijzondere verrichtingen doen dacht ik... is alweer een ruim een half jaar terug
Voor elke verrichting heb je 2 kansen.
En van de 4 verrichtingen moeten er 3 goed zijn.
Zo was het toch of ......
Mijn instructeur was bang dat het mis zou gaan, want ik wil altijd alles snel dus dit ook.
Ik was tijdens examen zo rustig dat alles in een keer goed ging, wat anders nooit lukte.
Dus in een keer geslaagd
Op donderdag 13 juni 2002 23:41 schreef k12lt_rider het volgende:Niet helemaal waar CB. Kijk er vlak langs, anders kachel je over de pionnetjes heen!
Maar jij rijdt toch voorlopig niet meerVandaar dat ik altijd tegen paaltjes, fietsertjes, bomen en andere in de weg staande/liggende objecten aan kachel
Bedankt voor de tipNu moet het beter gaan gaan
Ik hoorde vanmiddag van iemand dat zij was gezakt omdat de vaardigheidsproeven niet goed waren uitgevoerd.... volgens de examinator !!!!!
De leerling en de instructeur waren echter tevreden.
Ik reed ipv een 8 volgens de examinator een 12. Moest ik ff overdoen (wel geslaagd hoor ).