puch 250 sg uit 1957

johnvermeer

Rookie
2 nov 2003
11
0
maassluis
Hallo allemaal, ik ben in het trotse bezit van een puch 250 sg uit 1957. En ik heb daar al het een en ander aan moeten doen om hem lopend te krijgen. Maar nu mis ik nog steeds een paar onderdeeltjes. De belangrijkste zijn een rempendaal voor de achterrem en een voetsteun. Links of rechts maakt niet uit. Die zijn hetzelfde.

Ik hoop dat er hier nog iemand is die in zijn/haar voorraad onderdelen iets heeft.

John
 
Hij is nog niet zo mooi. Eigenlijk best wel een beetje lelijk, maar je moet naar het model kijken en niet naar de roest. Zoals die hier op de foto staat doet die het nog niet, cylinder caburateur enz zit los. Zadel zit ondertussen wel een nieuw dekkie over en er zitten nu 2 zuigers in, maar dat is op de foto niet te zien dat ze missen.

Bijlage: puch 250 sg.jpg
 
Hij is nog niet zo mooi.
:? Wat nou niet mooi? Je zit hier tussen brikkers hoor. :P

Hij's prachtig! :}

full


Hebben ze dat spul wat je zoekt niet op de vehikel beurs? Die is aanstaande weekend volgens mij. :)
 
Leuke motor!! 2 jaar geleden bovenop de Grossglockner in Oostenrijk stonden er 2 in nieuwstaat!!

Probeer voor de onderdelen eens: www.ebay.de
Dan in het zoekveld puch intypen. Succes
 
Helemaal niet lelijk, supermooi. Als ik goed kijk zie ik idd wel een plekje roest en een kleine beschadiging. Maar dan moet ik wel heel goed kijken.

We zien je graag op de OBT met dit ding, in deze staat is het ook toegestaan!
 
Nog ff www.ebay.de afgestruind.

De nummers zijn artikelnummers. Ebay is een veilingsite dus je moet bieden en dan ook nog het artikel zien te scoren door de hoogste prijs te bieden. Werkt wel goed.

Voor de Puch 250 SG vond ik onderstaande onderdelen

7939500254 allerlei
7938903361 stuk achterspatbord
7938903153 carb
7939460827 cilinder
7939451670 zweefzadel, mét handvat *D
 
Ha, eindelijk iemand die ook een Puch heeft, ze lijken wel uitgestorven. ;)
Dit is de mijne, 250 SG uit 1956.

full

full
 
Mooi die tank op die manier in twee kleuren. Dat is toch niet origineel? Voor zover ik weet zijn ze in het rood en zwart geleverd maar niet op die manier. Je hebt me wel op een idee gebracht. Heb je er ook nog een foto van zoals die er nu uitziet.
 
ook leuk: heb vorige week een Puch T-shirt gekocht 8-) . De verkoper vond het een "funshirt". Ech nie, is doodserieus B|
 
Hallo Bosso, ik heb mijn puch nog steeds.
De missende onderdelen zoals in de eerste post gemeld heb ik erop zitten.
Het duo zadel heb ik vervangen door een enkel zits zadel.

Ik heb ondertussen ook 2 kinderen.
Mijn rug ernstig bezeerd dat ik tijdelijk niet meer kon lopen
en later nog een gebroken been gehad.

Je begrijpt wel waar dat naar toe gaat.
De puch ziet er bijna nog net zo uit als in 2004.

Nog steeds ben ik blij dat ik hem heb. En hij gaat ook niet weg.
Er komt vast weer een dag dat ik er tijd voor vrij maak.

Groeten John
 
Terug
Bovenaan Onderaan