Ducati Mark3 250

BlasterRS

MF'er
4 nov 2004
176
1
Hi allen,

Ik kan een Ducati mark3 250 (1970) overnemen. Het is de gele uitvoering. Mijn vraag is of iemand van dit forum weet wat ongeveer de waarde is van zo'n motor? Ik heb helaas geen foto's.

De motor is geheel origineel en loopt ook.

Groet,
 
Volgens diverse veilinghuizen, die allemaal denken dat wieldopjes van goud zijn, is een 250 desmo al snel 8k waard..
Maar veilinghuizen draaien op omzet en winst, niet op motorolie...
 
is het een Desmo of niet ?

vond nog een afbeelding op de computer . gaat het over deze fiets ?

Groeten Eldert
 

Bijlagen

  • ducati kalender 001.JPG
    ducati kalender 001.JPG
    135,1 KB · Weergaven: 25
Condor heeft niets met een Mark3 te maken . alleen blok is Ducati 350 terug getuned tot 16.6 pk

het blok is gemonteerd in een speciaal frame en gemonteerd in rubbers . wielen zijn uitwisselbaar voor met achter . klein detail de Condor is 50 kilo zwaarder als de Ducati
dit in combinatie met het terug getunde blok leverd deze combinatie geen wereldprestaties .

Eldert
 
Dan zou ik adviseren om 'm niet te kopen...zodat iemand 'm kan kopen die er wel mee gaat rijden...
Ik pak de Panigale wel als ik wil gaan rijden. En zal ik zeker af en toe hier ook wel mee gaan rijden. Ik ga eerst eens kijken en zal wat foto's maken. De motor zit immers al in de familie en mij is gevraagd of ik deze over wil nemen aangezien ik een Ducati liefhebber ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan