Qstarz BT-Q1000eX GPS datalogger

Met de gps laptimer werkt dit inderdaad zo. Neem aan dat je dezelfde software gebruikt?
Ik heb op dit moment even niks. Rij verder geen circuit meer. Er zijn zoveel Qstarz gps modules. Ik ben nu Racechrono voor Android aan het testen. Maar ik denk dat ik voor de losse GPS module ga ( de BT-Q818XT of de BT-Q1000XT ) Voor vervanging van de interne GPS module in je telefoon. Zo is de gps wat breder inzet baar. Als ik weer echt circuit zou gaan rijden dan zou het toch laptimer worden waar ik direct de tijden op kan zien.

Maar ik vroeg me af hoe het ging als je banen wilt rijden die de BT-Q1000eX niet in de database heeft staan.
 
Ik heb op dit moment even niks. Rij verder geen circuit meer. Er zijn zoveel Qstarz gps modules. Ik ben nu Racechrono voor Android aan het testen. Maar ik denk dat ik voor de losse GPS module ga ( de BT-Q818XT of de BT-Q1000XT ) Voor vervanging van de interne GPS module in je telefoon. Zo is de gps wat breder inzet baar. Als ik weer echt circuit zou gaan rijden dan zou het toch laptimer worden waar ik direct de tijden op kan zien.

Maar ik vroeg me af hoe het ging als je banen wilt rijden die de BT-Q1000eX niet in de database heeft staan.

Gewoon rijden en zelf een SF lijntje trekken. Alleen als je lijnen tov van baan wil bekijken heb je inner en outer lap nodig.
 
Ben je op Assen Adri dit weekend dan?
Zaterdag is er toch een OW wedstrijd, toch?
Als het goed is rijdt Lars dan mee en kom dan mee. Ik doe mijn datalogger op zijn brommert naast die van hem zelf, om te kunnen vergelijken.

O shit, dat is dan natuurlijk met de nieuwe Ruskenhoek!
 
Laatst bewerkt:
Ik hou me alsnog aanbevolen Brabander. Dan moet ik de Ruskenhoek maar even negeren :p.

Joey, zou je de data naar Tyl willen sturen (zie link vorige post)? Dan kan ik hem vanaf daar downloaden. Ik wil je anders ook wel mijn mailadres geven als het geheime data is :D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan