R.I.P Shoya Tomizawa

Craig Jones, afgelopen 4 augustus, vier jaar geleden alweer dat hij omkwam op Brands Hatch

Op Assen rijdt regelmatig een stunter met dezelfde naam tussen de races door. Iedere keer als hij aangekondigd werd dacht je er weer aan. Ik zie toenmalig Ten Kate belofte, Andrew Pitt nog zo tegen hem aanrijden....
 
Laatst bewerkt:
Kato heb ik helaas nooit in actie gezien.. maar op een of andere manier inspireert hij mij wel.. ik heb veel over hem opgezocht en gelezen het was echt een grote belofte voor de sport, en had een mooi karakter, als hij nu nog zou rijden was ik een fan.
 
Laatst bewerkt:
En nu we toch bezig zijn, mogen we ook wel even stil staan bij het heen gaan van een van de grootste talentjes van de laatste jaren. Op 29 augustus 2010 kwam ook hij om bij het uitoefenen van zijn geliefde sport: www.peterlenz.com

Ja dat is idd ook al weer twee jaar geleden ,...........................Jorge Lorenzo was groot fan van hem en Lenz helemaal idoollaat van Jorge heb ik weleens ergens gelezen want hij droeg toen volgens mij zijn titel van 2010 op aan hem en die Black Mamba had ook een bepaalde betekenis zei hij .....................en vanaf nu ben ik er achter .

full
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is idd ook al weer twee jaar geleden ,...........................Jorge Lorenzo was groot fan van hem en Lenz helemaal idoollaat van Jorge heb ik weleens ergens gelezen want hij droeg toen volgens mij zijn titel van 2010 op aan hem en die Black Mamba had ook een bepaalde betekenis zei hij .....................en vanaf nu ben ik er achter .

[afbeelding]
In de US ook enkele jongens ontmoet die in dezelfde klasse reden als Lenz, mannetjes trekken wit weg en worden stil als je erover begint. Heeft er behoorlijk ingehakt daar maar ook weten ze dat het de risico van de sport is. Blijft wel verschrikkelijk als het gebeurd natuurlijk.
 
Op TV zit er wel een seconde of 2-3 tussen. O-) :X

OK,Simoncelli heb ik niet live zien gebeuren maar kwam op een bizarre wijze tot me.
Onderstaand mijn quote na het ongeval.

Wat een onwerkelijke dag.
Vanochtend eerst een geweldige 125cc gezien en daarna de Moto2 die afgevlagd werd ivm de crash van Axel Pons.
Ik had de races opgenomen en wilde zelf gaan rijden,de Motogp bewaar ik voor later.
Mijn dochter werd opgehaald door m'n zwager en deze(geen motorfan)zei,heb je de race nog gezien met die crash?ik zei ja maar ik weet niet hoe het afgelopen is(heb het immers opgenomen)hij is overleden zegt m'n zwager.
Met een naar gevoel ga ik toch op pad,na een fantastische tocht kom ik uren later thuis(ik had overigens onbewust met m'n stepjes naar beneden gereden wat ik thuis pas zag en ook wel een mooi gebaar vond) waar m'n dochter zegt;papa,Simoncelli is dood.
Ik zeg nee schatje het is Axel Pons( niet dat dit minder erg zou zijn)maar dacht toch waarvan kent zij Simoncelli nou.

TV aangeslingerd en Frank Weeink begint over donkere wolken en dreiging en ik dacht ziet er idd huiveringswekkend uit zo.
MotoGP start en toen ronde 2 turn 11 bam...
Mijn maag keert zich om dus toch......
Ik werd er misselijk van;Simoncelli ongeleid projectiel en brokkenpiloot die eigenlijk nooit wat opliep is dood.
God ik heb 'm uitgescholden toen hij Lorenzo torpedeerde in Assen,hoewel ik 'm kort ervoor ontmoet had en ik onder de indruk was van z'n verschijning en hij ook sympathiek bleek.
Ik had spijt met hem toen zijn uitgestoken hand genegeerd werd door Dani,dacht toen van het laat 'm toch niet koud allemaal.

Dit is een zwarte dag voor de racesport
Hier het plaatje in Assen
Ride in peace Marco '(
DSCF0012a.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is idd ook al weer twee jaar geleden ,...........................Jorge Lorenzo was groot fan van hem en Lenz helemaal idoollaat van Jorge heb ik weleens ergens gelezen want hij droeg toen volgens mij zijn titel van 2010 op aan hem en die Black Mamba had ook een bepaalde betekenis zei hij .....................en vanaf nu ben ik er achter .

[afbeelding]

Triest maar een erg mooi symbool als verwijzing dan :}
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan