R.I.P Rob Bron

Het was druk vanmiddag !

mooie memoires , je word dus niet vergeten!

zoals gezegd aldaar, F.P.T. is nu R.I.P.

vaarwel Rob! ;)

FF
 
Eerlijk gezegd had ik nog niet eerder van Rob Bron gehoord, althans niet bewust. Naar aanleiding van het overlijdensbericht ben ik gaan zoeken op internet: Als je ziet wat hij gepresteerd heeft, is het onbegrijpelijk dat zijn naam minder bekend is dan de andere 3. Ik ben van 1972 en de mooiste Nederlandse motorsportprestaties hebben zich sowieso voor mijn tijd afgespeeld.

Met veel plezier heb ik de info op deze links gelezen:

404 De pagina is niet gevonden
Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland

Bij deze wens ik familie, vrienden en iedereen in de directe omgeving van Rob, veel sterkte toe. In ieder geval wordt hij niet vergeten!
 
Goh, onder welke steen heb ik de afgelopen maand gelegen. Helemaal niets van meegekregen.

Mijn eerste contact met Rob was toen we 28 jaar geleden in de vechtstraat een Cerianivork en een stel clip-ons gingen ophalen voor montage op een GT380. Op de terugweg naar Haarlem bij Halfweg nog een lekke band dus verder moeten lopen. Best zwaar. Hadden ook nog geen rijbewijs trouwens.

Herinner me die kleine kamertjes in de vechtstraat met al die onderdelen. Kind in een snoepwinkel en mooie verhalen van Rob over Daytona en dat gekke goudkleurige pak. Konden haast niet geloven dat hij 342km/h op Daytona had gereden. Eeuwige bewondering van ons natuurlijk.

Rob vaak daarna op de circuits tegengekomen. Altijd benaderbaar. De (motor) wereld is een karakter kwijt, het grote circuit in de hemel is er één rijker.

Godspeed Rob Bron
 
Terug
Bovenaan Onderaan