R.I.P Shoya Tomizawa

Omdat ik net wat filmpjes aan het zoeken was van de crash van tommy kwam ik bij een zeer geschokt filmpje terecht.Ook is te zien dat ze tommy nog eens van de hefplank laten vallen |(

ziet er vreselijk uit.

hier het complete filmpje,

Persoonlijk zou ik er geen bezwaar tegen hebben dat je de eerste 2 foto's weghaalt.
 
Zat afgelopen weekend op de tribune bij de GP van Aragon. Eerbetoon aan Tomizawa was zeer indrukwekkend met die complete stilte rondom het circuit.....hij heeft daar een waardig afscheid gekregen :Y
 
Mooie high-res...............

ST48.jpg
 
Het is vandaag al weer twee jaar geleden dat de goedlachse Shoya Tomizawa is overleden na een fatale crash op Misano .

Wat was dat een prachtig kereltje met een grote toekomst voor de boeg met heel veel talent , maar het mocht heelaas niet zover komen .

Shoya Tomizawa R.I.P.

full



full



full
 
Laatst bewerkt:
Twee jaar geleden kon ik het topic niet eens doorlezen.
Een geweldige jongen en racer was het denk ik. :}
Gone to soon. O-)
 
Jeetje mina, de tijd gaat inderdaad ontzettend snel. Wat was Tomizawa toch een talentvolle jongen! Hopelijk weet hij nog steeds races te winnen daarboven. :)

Moge de allereerste Moto2 winnaar rusten in vrede. Hij wordt gemist.

Gone but not forgotten.
 
Het is vandaag al weer twee jaar geleden dat de goedlachse Shoya Tomizawa is overleden na een fatale crash op Misano .

Wat was dat een prachtig kereltje met een grote toekomst voor de boeg met heel veel talent , maar het mocht heelaas niet zover komen .

Shoya Tomizawa R.I.P.

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]

Met het nummer van Kato op zijn schouder... was zijn grote voorbeeld.. helaas beide japanse talenten veel te vroeg heen gegaan. '( Rest in peace.
 
Het is vandaag al weer twee jaar geleden dat de goedlachse Shoya Tomizawa is overleden na een fatale crash op Misano .

Wat was dat een prachtig kereltje met een grote toekomst voor de boeg met heel veel talent , maar het mocht heelaas niet zover komen .

Shoya Tomizawa R.I.P.
De eerste winnaar van een Moto2 race (Qatar), ik had hem toen in mijn droomteam! *D

Maar zoals je zegt, het mocht niet zo zijn, veel te vroeg heen gegaan.. '(
 
Ja tijd gaat idd hard ......ik besefte me ook ineens dat het volgende maand ook al weer een jaar is van Simoncelli .

23 oktober, die datum vergeet ik niet meer....

En goed dat je hier even bij stil staat, Gerrit.
 
En nu we toch bezig zijn, mogen we ook wel even stil staan bij het heen gaan van een van de grootste talentjes van de laatste jaren. Op 29 augustus 2010 kwam ook hij om bij het uitoefenen van zijn geliefde sport: www.peterlenz.com
 
Goed Gerrit dat je dit onder de aandacht brengt. Eeuwig zonde dat Tomizawa is omgekomen, een van de beste Japanse coureurs op dat moment.
 
Het is vandaag al weer twee jaar geleden dat de goedlachse Shoya Tomizawa is overleden na een fatale crash op Misano .

Wat was dat een prachtig kereltje met een grote toekomst voor de boeg met heel veel talent , maar het mocht heelaas niet zover komen .

Shoya Tomizawa R.I.P.

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]


Wierd,gisteren reed ik door Assen langs het kanaal/gracht door de stad waar men destijds vooraf aan de TT een roeiwedstrijd oid had waar Tomizawa ook aan mee deed.
Toen ik de gracht zag dacht ik direct van hé volgens mij is het zo een jaar geleden(Misano).Was dus inmiddels al weer 2 jaar
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan