R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22
familie kan inderdaad dit draadje meelezen, ik had de link gepost in de familieapp.
'(

Aan jullie kan ik mij direct richten Adriano en Stoffel, vreselijke veel sterkte in deze dagen, namens mij en de gehele Crew van M-F.

Ook aan de rest van familie en vrienden natuurlijk.

Geweldig dat er gelijk een initiatief is opgestart waar ook zo fanatiek op word gereageerd, dat geeft ook direct aan hoe enorm Sloopkogel hier op het forum werd gewaardeerd.

Rust in vrede @Sloopkogel.
 
'(

Aan jou kan ik mij direct richten Adriano, vreselijke veel sterkte in deze dagen, namens mij en de gehele Crew van M-F.

Ook aan de rest van familie en vrienden natuurlijk.

Geweldig dat er gelijk een initiatief is opgestart waar ook zo fanatiek op word gereageerd, dat geeft ook direct aan hoe enorm Sloopkogel hier op het forum werd gewaardeerd.

Rust in vrede @Sloopkogel.
dank, tja, hij was er altijd mee bezig, als ik binnenstaptie begon hij gelijk: heb je dat gelezen op MF. ?
 
dank, tja, hij was er altijd mee bezig, als ik binnenstaptie begon hij gelijk: heb je dat gelezen op MF. ?

Soms zijn dat dingen waar we helemaal niet bij stil staan. Hoeveel zo'n simpel forum als dit voor mensen kan betekenen.

Ook het aantal reactie's op dit topic zijn tekenend voor de populariteit van Sloop en het aantal mensen dat hem hier kende.
Ik geloof niet dat ik de afgelopen 15 jaar een topic zo snel zoveel reply heb zien krijgen in zo'n korte tijd.

Ik vind het mooi dat we als forum hem, en jullie, dit nog mee kunnen geven. :}
 
Wat schrik ik hier van.
Lees het nu pas dit treurige verdrietige bericht.
Sloop was altijd in het nacht topic.
Ik kom daar geregeld.
Wat erg dit allemaal en niet verwacht.

Adriano sterkte met dit verlies en ook de rest van zijn familie gecondoleerd.
Ken sloop niet persoonlijk maar alleen maar via het motor-forum.
En weet ook nu pas hij heet Bart.

Bart-sloop je zal gemist worden hier.
 
Zie net ergens voorbij komen dat Sloopkogel er niet meer is. De MF'er die je het vaakst virtueel tegen kwam op de meest verschillende tijden van dag tot en met nacht. De MF'er die nog een katje overnam van een oud collega van me. Ben er stil van. Heel veel sterkte voor iedereen die dichtbij Sloop staat!
 
Als eerste m'n condeleance aan de familie en kennissen. Sinds ik pas 2 jaar m'n motorrijbewijs bezit heb ik hem hier op het Motor-Forum ontmoet en daar ik niet ver van Maassluis woon enkele keren op bezoek geweest. Gezellig gekletst en koffie gedronken. Aandacht aan de katten was ook leuk tot bloedens toe_O-
Het volgende afspraakje mocht niet meer zo zijn.
Ik zal je missen @Sloopkogel ☕
@Loco Pilot 🚂
 
Sloop en ik en de rest


sloopkogel002kg8.jpg
hotlips1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan