R.I.P. Sloopkogel - condoleanceregister

Geef aan of je woensdag 01-12-2021 komt


  • Totaal aantal stemmers
    22
Ik weet nu al dat ik 1 december niet kan- mijn verjaardag en ik heb een volledig verzorgd dagprogramma aangeboden gekregen (wat we gaan doen is een verrassing....). Bovendien lukt het me niet om zo'n afstand al te rijden. Natuurlijk ben ik er in gedachten bij.
 
Dan kunnen we nog altijd een halve liter PITT bier wegtikken op de parkeerplaats. O-)
Bestaan die ook alcohol vrij?
Want ik kan niet rijden als ik gedronken heb, ik lig na 1 pint al onder tafel :+

Ach ... de kans is erg klein dat ik kan komen, zal afhangen of mijn supervisor mij die dag eerder kan laten stoppen -O-
 
en ik ben bang dat het weer ook niet echt meezit.
Idd, momenteel heel veel regen verwacht.
Op zich geen probleem mee. Maar ná mijn werk, als ik vroeger zou mogen vertrekken, betekent het dan dat ik nog ongeveer 360km moet rijden.
Nou, ik zie nog wel wat het wordt ... maar weet dat ik er, net als zoveel anderen, wel in gedachte bij zal zijn 😪
 
Idd, momenteel heel veel regen verwacht.
Op zich geen probleem mee. Maar ná mijn werk, als ik vroeger zou mogen vertrekken, betekent het dan dat ik nog ongeveer 360km moet rijden.
Nou, ik zie nog wel wat het wordt ... maar weet dat ik er, net als zoveel anderen, wel in gedachte bij zal zijn 😪
Het is 275 enkele reis dus ik hoop wel dat het enigzins droog is :$
 
Dit is trouwens de complete rouwkaart met illustraties van zijn hand:
Screenshot_20211126-160518_Drive.jpg

een zelfportret op z'n vernaggelde CB72.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een dagje vrij genomen, afhankelijk van het weer haal ik de nette VFR weer uit de stalling of anders probeer ik de lelijke VF op een stuk asfalt te krijgen. (of ik kom ook met slecht weer met de VFR en was hem daarna) De weg ligt er hier uit en weet niet eens zeker of ik bij mij van huis uit weg kan komen met een motor die dag. Dan is het wel fijn dat ik nog eentje in externe opslag heb.

Kuche, 165 km enkele reis.

db
 
Ik heb een dagje vrij genomen, afhankelijk van het weer haal ik de nette VFR weer uit de stalling of anders probeer ik de lelijke VF op een stuk asfalt te krijgen. (of ik kom ook met slecht weer met de VFR en was hem daarna) De weg ligt er hier uit en weet niet eens zeker of ik bij mij van huis uit weg kan komen met een motor die dag. Dan is het wel fijn dat ik nog eentje in externe opslag heb.

Kuche, 165 km enkele reis.

db
D’r kan ergens een meetingpoint gezet worden met tijden. Ik pak A7 A28 A12 A20 dus er kan gemeet worden bij tankstations
 
@Adriano het Span dat Sloop vervoert, is dat een speciaal daarvoor ontworpen Span?
ja, want gehuurd van een bedrijf die dat soort voertuigen voor die gelegenheden verhuurt.
Dochters hadden gevraagt voor een motor met zijspan en de dame die dat zou regelen zei: gelukt, een HD. De dames in koor: neeeee. Achteraf bleek het een BMW te worden.
Het bericht:
Misschien nog een leuke voor het motor forum.

Wij wilde natuurlijk een motor met zijspan. Zegt de begrafenisonderneemster nou het is geregeld.. we hebben een Harley.

4 missen gillen, NEEEEEEE
(Tineke, Ik (Irene), Huibrecht en Harald

Mijn vader zou zich omdraaien in zijn graf 😂
Het word dus geen Harley 😅
edit: ik had hun verhaaltje nog even moeten lezen .....🥵... aangepast!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan