R1 2000 ruilen, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Beste MF-ers.

Ik heb een R1 te koop, maar omdat ik in centrum Amsterdam woon is dit niet de meeste handige motor. Had ik natuurlijk vantevoren kunnen weten, maar ik dacht dat het wel zou meevallen. De vele tramlijnen, overal witte strepen op de weg en de eindeloze stoplichten en flitspalen zijn voor mij toch de druppel.

Heeft iemand ervaringen met een motor ruilen (particulier denk ik).
Het betreft deze motor:
Motorshopper: Yamaha R1 2000

Tips en advies is meer dan welkom.
Ik zoek iets kleiners (en goedkopers) voor Amsterdam, waar ik minder bang hoef te zijn dat die gejat wordt.

Bedankt alvast voor de input!

Brakke
 
Beste MF-ers.

Ik heb een R1 te koop, maar omdat ik in centrum Amsterdam woon is dit niet de meeste handige motor. Had ik natuurlijk vantevoren kunnen weten, maar ik dacht dat het wel zou meevallen. De vele tramlijnen, overal witte strepen op de weg en de eindeloze stoplichten en flitspalen zijn voor mij toch de druppel.

Heeft iemand ervaringen met een motor ruilen (particulier denk ik).
Het betreft deze motor:
Motorshopper: Yamaha R1 2000

Tips en advies is meer dan welkom.
Ik zoek iets kleiners (en goedkopers) voor Amsterdam, waar ik minder bang hoef te zijn dat die gejat wordt.

Bedankt alvast voor de input!

Brakke

Ik wil wel ruilen voor mijn oude keuken. Die moet er binnenkort toch uit.

Ik denk dat inruilen gemakkelijker zal zijn dan echt ruilen.
 
Genoeg mensen die een SM willen inruilen hoor. Al zie je vaker andersom.
Ik rij met m'n Blade de hele dag door Amsterdam en die is nieuwer. Nooit problemen met putdeksels verder.

Probeer anders wat meer te knijpen met je knieen. Vaak is het dan lichter op je armen.
 
Een R1 is in Amsterdam niet zo handig, vanwege tramlijnen en witte strepen :? Met een andere motor is dit geen probleem?

Sommige mensen...

Hahahahah.

Ach 150 pk en ruim 200Kg waar je 2mm gas geeft heeft een ander effect dan een 85pk.
Maar met zon opmerking snap je dat waarschijnlijk niet :W

Sommige mensen..... :Z
 
Genoeg mensen die een SM willen inruilen hoor. Al zie je vaker andersom.
Ik rij met m'n Blade de hele dag door Amsterdam en die is nieuwer. Nooit problemen met putdeksels verder.

Probeer anders wat meer te knijpen met je knieen. Vaak is het dan lichter op je armen.

Ja het is ook veel op mijn polsen. Knieen heb je gelijk in, thanks.

Voor de rest was ik vergeten wat een ellende MF soms eignelijk is als iemand een vraag stelt en alleen onzin naar zijn hoofd gegooid krijgt.
 
full

dit van maken en je wilt niet anders ;)
 
Ja het is ook veel op mijn polsen. Knieen heb je gelijk in, thanks.

Voor de rest was ik vergeten wat een ellende MF soms eignelijk is als iemand een vraag stelt en alleen onzin naar zijn hoofd gegooid krijgt.

Haha ah die naiviteit ;) Ik ken het inderdaad. Je stelt een vraag en je krijgt voornamelijk meningen.

Een vriend van me heeft een ZZR600. Is dat eventueel iets waar je interesse in zou hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan