R1 2007 met schade (zie foto's). Eventueel in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het blok verkocht hebt ben je zo'n beetje klaar :X

Niet allrisk verzekerd, dat je 'm direct te koop zet?

Succes ermee.
 
en je hebt zelf de foto,s nog kunnen maken?

Joah gelukkig wel, binnen een paar seconden stond ik weer te vloeken :') .

Als je het blok verkocht hebt ben je zo'n beetje klaar :X

Niet allrisk verzekerd, dat je 'm direct te koop zet?

Succes ermee.

Ik wil even kijken wat ik er ongeveer voor kan krijgen.. en dan kijken wat de opkopers bieden en op basis daarvan beslissen of ik het wrak terugkoop of niet.

Overigens is er wel meer dan het blok.. even snel uit m'n hoofd:

- Blok
- Remklauwen
- Tank
- Kappen rechts
- Carbon spul (kettingbeschermer, tankcover, hugger, kapjes)
- Leovince uitlaten en katvervanger
- Rempomp
- Radiator
- Uitlaatbochten
- Stuurschakelaars
- Achterlicht
- Kappen achter
- Subframe
- In principe alles aan de rechterkant
- Achtervelg met schijf
- Achterrem
- Achtervering
- Stuurdemper
- Elektra-spul
- accu
- kabelboom
- zadel
- buddyseat
- remset achter
- achterbrug met schuifschade
- teller
- voetsteunen achter
- koelvloeistofreservoir
- Dingen die ik vergeet :+
 
Laatst bewerkt:
Hoe zien de dempers eruit? Zie wel wat vegen, maar deuken oid? En je catvervanger in welke staat is die? Ga binnenkort eens kijken wat ik van het verzekering geld ga halen, kan zo maar eens een r1 uit dit bouwjaar zijn :)
 
en heb je nog een powercommander erop zitten? Misschien was je dat wel vergeten :P
 
De dempers hebben voor zover ik weet niks te lijden gehad.. wat je ziet kan wat opgespat zand / gras zijn. Verder zie je hier en daar wel wat gebruikssporen maar niks ernstigs.

En nope, geen powercommander. Het was de bedoeling om dat volgend jaar eens te doen (incl. afstellen etc).

De motor liep zo niet te arm (laten meten) dus daarom had ik er nog niet zo'n haast mee.
 
Laatst bewerkt:
De dempers hebben voor zover ik weet niks te lijden gehad.. wat je ziet kan wat opgespat zand / gras zijn. Verder zie je hier en daar wel wat gebruikssporen maar niks ernstigs.

En nope, geen powercommander. Het was de bedoeling om dat volgend jaar eens te doen (incl. afstellen etc).

De motor liep zo niet te arm (laten meten) dus daarom had ik er nog niet zo'n haast mee.

ok :) nja dan klop ik binnenkort misschien bij je aan voor de dempers. Moet eerst zelf maar zn R1 kopen :P
 
Goeiemorgen wat zal dat een klap zijn geweest zeg!!
Het is toch een klein stukje horror om die foto's van die mooie fiets te zien..

Verder helemaal ongedeerd?

Succes met de verkoop!
 
mmmmmmm dat ziet er niet goed uit,ik zou contact opnemen met Boonstra motoren of Opheij die geven altijd veel geld uit aan dit soort motoren.

suc6
 
pleur het kenteken hier neer na verkoop van de motor. Ik ben benieuwd of dat kenteken weer gebruikt gaat worden.
 
Ah joh... velgje richten, frame lassen en je hebt een streetfighter!
Lijkt me duidelijk een gevalletje "Lichte rijdbare schade"

:X
Succes


Edit: Waarom overigens kenteken onzichtbaar gemaakt? Nog steeds paranoide dat ze hem willen jatten? :P
 
Laatst bewerkt:
Ah joh... velgje richten, frame lassen en je hebt een streetfighter!
Lijkt me duidelijk een gevalletje "Lichte rijdbare schade"

:X
Succes


Edit: Waarom overigens kenteken onzichtbaar gemaakt? Nog steeds paranoide dat ze hem willen jatten? :P
Kentekens gaan op gejatte motor. Meestal gaat die motor dan naar oost europa. Invoer is veel makkelijker met een kenteken.

Soms blijft zo'n motor echter in Nederland.
 
Je kan er ook nog altijd een MEV Atomic van maken:


atomic09.jpg


Kost je 2000 euro extra en wat van je vrije tijd maar dan heb je wel wat leuks voor moeder de vrouw wanneer jij een nieuwe R1 hebt gekocht...
 
Je kan er ook nog altijd een MEV Atomic van maken:


[afbeelding]

Kost je 2000 euro extra en wat van je vrije tijd maar dan heb je wel wat leuks voor moeder de vrouw wanneer jij een nieuwe R1 hebt gekocht...

Haha, dat is ook wel gaaf ja }) . Het erge is dat ik er nu serieus naar aan het kijken ben _O- .

Iets meer ontopic: boonstra biedt 2750. Needless to say dat ik dat dus te laag vind maar dan hebben we iig een eerste bedrag :+ .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan