Asterix-R1150RT
MF'er
Welke banden heb je op je R1150RT
En wat zijn je ervaringen ermee (+ & -)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
)Ik heb sinds vandaag een Bridgestone BT020 achter. De BT010 voor had ik al een tijdje. Ben benieuwd of ie net zo lang meegaat als de Macadam die er origineel opzat. Die ging toch 16500 kilometertjes mee! (ja ja.... ik ben een rustige rijder)
Da's goed nieuws. Ik was al benieuwd of de BT020 net zo lang mee zou gaan als de Macadam. Inderdaad, met de Mac heb ik ook helemaal geen problemen gehad, maar wilde nu eens de BT020 proberen.Op woensdag 07 mei 2003 23:24 schreef Boxer het volgende:Ik heb net mijn BT020 achter laten vervangen ivm komende vakantie. Heeft 20.000km rondgedraaid en was nog niet eens echt op. Inderdaad, een rustige rijder. Nu rijd ik Macadams. Ik merk weinig verschil. Maar als ik die topics op MF lees dan krijg ik het idee dat de kwaliteit van een band voor een groot deel tussen de oren zit.
Een beetje late reactie maar zie de topic EXTREEM VEEL KILOMETERS MET JE BANDEN dan kom je denk ik uit op Michelin MAC 100Welke banden heb je op je R1150RT
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Ik heb net mijn BT020 achter laten vervangen ivm komende vakantie. Heeft 20.000km rondgedraaid en was nog niet eens echt op. Inderdaad, een rustige rijder. Nu rijd ik Macadams. Ik merk weinig verschil. Maar als ik die topics op MF lees dan krijg ik het idee dat de kwaliteit van een band voor een groot deel tussen de oren zit.