R6 '99er kont veranderd

Jello

Die hard MF'er
7 jul 2002
511
1
Haarlem
Vriendin van mij heeft een R6 uit '99 in de grijs/zwarte kleurstelling. Mooie fiets, en ze is er helemaal blij mee *D , op goed idee van mij ;) heeft ze besloten om er een bodemplaat van een 2001 erin te zetten. Dus ik de spullen besteld (bodemplaat, achterlichtunit, en accubak) ben ik vandaag een middagje gaan hobby'en, met het volgende als resultaat :

VOOR

voor.jpg


NA

na.jpg
 
ziet er zeker smakkelijk uit. moest je veel aanpassen? want een vriend van mij wilde dit ook wel doen maar dacht niet dat het mogelijk was. dus ben wel benieuwd. en wat kostte dit geintje?

ruben.
 
kosten vielen mee, bodemplaat van een 2001, 60 euro ongeveer, achterlicht unit 180 ongeveer, en accubak ook 60 ongeveer. Spuiten was goedkoop (kennis). en nog wat klein spul, zoals clipjes enzo.

Bij het monteren was het enigste probleem dat de accu van de 2001 kleiner is, maar heb het kunnen oplossen door was plastic van de accubak af te halen.

Al met al viel het echt mee

full
 
Kan je ook alleen die onderplaat zonder accubak en achterlicht unit plaatsen.
Wil er nl. zelf iets met LED's inmaken, heb nl. al een hoop led's gekocht.
Die onderplaat is toch dat deel waar die ronde gaten inzitten voor het achterlicht?
Heb je misschien ook een plaatje van de onderplaat los?
 
Volgend jaar maart zwaar rijbewijs, dan koop ik ook een R6 uit '99 (met in kleur gespoten velgen en gepolijste randen :9~ ) wilde precies hetzelfde doen! Thanx voor de pics. Zo weet ik precies hoe het moet.

Heeel mooi!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
mods zien er netjes uit...

maar EEN BT020 OP EEN R6 MET GLIMRANDEN WAAR JE OGEN ZEER VAN DOEN? eindegrappemakermodus ;)
had ze niet beter een div kennuh kopen? no offense voor de div rijders ;)
 
tis wel een BT020NT he ;) nieuwe type dus (ik rij zelf met de 010 op een CBR600, je ziet hem net nog op de foto links) en merk geen verschil eigenlijk.), die vriendin van mijn rijdt veel samen met haar vriend, en dan is een 010 of een 012 ook niet echt aan te raden. schaamranden zijn nu weg trouwens, want ik heb ook de vering afgesteld (standaard staat een r6 echt slecht afgeveerd). kneedownen lukt ook met een r6 *D

Je moet de accubak vervangen voor een 2001 want die van een '99er is anders, daar zit ook nog kentekenplaat gedoe aan ;)

In kleur is die niet te krijgen, want elk jaar is de kleur veranderd van de r6. en de zilver/zwarte is alleen in '99 geweest.
 
Kan je ook alleen die onderplaat zonder accubak en achterlicht unit plaatsen.
Wil er nl. zelf iets met LED's inmaken, heb nl. al een hoop led's gekocht.
Die onderplaat is toch dat deel waar die ronde gaten inzitten voor het achterlicht?
Heb je misschien ook een plaatje van de onderplaat los?

Heb alleen nog deze foto voor je. je hoeft niet het originele yamaha achterlicht unit te monteren, maar is wel het makkelijkst natuurlijk, zelf hobby'en is natuurlijk leuker ;)

full


denk de achterlichtunit weg (niet zo moeilijk op dit plaatje en je heb idd 2 ronde gaten.
 
Inderdaad een heel ander (wel mooi) gezicht.

Maar persoonlijk (zal wel een van de weinige zijn) vindt ik juist het 99er kontje het mooist.

Zou het veel moeite zijn om jou R6 kont/achterlicht te monteren op een
Thundercat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan