jefgtturbo
MF'er
- 27 sep 2017
- 30
- 0
ik heb het alleen over de einddemper?
Zit momenteel een Sebring onder.. denk niet dat dit veel uitmaakt
Door de einddemper verandert de druk in de uitlaat, maakt wel degelijk uit.
Bij een te arm mengsel (bij een meer open uitlaat) wordt het in de cilinder heter wat de cilinderwand niet te goede komt.word dit meer of minder? en wat heeft dat te maken met het scheuren van de cilinderwand?
word dit meer of minder? en wat heeft dat te maken met het scheuren van de cilinderwand?
Bij een te arm mengsel (bij een meer open uitlaat) wordt het in de cilinder heter wat de cilinderwand niet te goede komt.
dat snap ik , ik vind het gewoon kort door de bocht om te zeggen dat de druk( en word deze meer of minder?) in je uitlaat verandert en daardoor je motor stuk loopt.
want met een arm mengsel hebben alle motoren extra slijtage.
Ja, maar bij de R6 brokkelen de wanden af. Feit, geen mening.
Waarom denk je dat?dus als jij db killers in dit model r6 monteert dan scheuren de wanden al ?
Waarom denk je dat?
Als je motor te arm loopt wordt hij warmer en neemt het risico toe.
Door de einddemper verandert de druk in de uitlaat, maakt wel degelijk uit.
Ik zal maar even echt je vraag beantwoorden.goedemiddag mede MFèrs
Weet iemand of een demper van een r6 2003 past op een 99/00 model?
Naar mijn idee is dit hetzelfde maar even voor de zekerheid
gr jeffrey
Ik zal maar even echt je vraag beantwoorden.
Het eerste model R6 loopt van 1998 tot 2002. Deze heeft een aansluiting (binnen diameter van de linkpijp) van 45mm
Een demper van 2003 valt onder de tweede generatie R6 (2003-2005) en deze heeft een aansluiting van 53mm.
Dus nee, past niet zonder aanpassingen te maken.
dat snap ik , ik vind het gewoon kort door de bocht om te zeggen dat de druk( en word deze meer of minder?) in je uitlaat verandert en daardoor je motor stuk loopt.
want met een arm mengsel hebben alle motoren extra slijtage.