• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Race uitlaten verboden op circuit??? triestig

steureke

Rookie
Lid geworden
12 mei 2004
Waarderingsscore
0
Wij rijden meer dan regelmatig op circuit in binnen en buitenland. Waarom is het eigenlijk zo dat je op zolder zelfs met een ORIGINELE uitlaat soms zelfs de zwarte vlag krijgt en dat je bvb op francorchamps of croix zalig kan genieten van de sound en power van je (op straat verboden en enkel geschikt voor op circuit??) uitlaat!!??
Dit is weer een voorbeeld van hoe vlaanderen naar de klote geholpen wordt door een bende intoleranten.

Ook het aantal flitscamera's in wallonie is minimaal tegenover dat ze in vlaanderen blijkbaar niet anders te doen hebben dan die nestkastjes te plaatsen.

Bert Anciaux rijdt zelf nooit met den auto zeker en anders is het toch de fout van zijne chauffeur

Triestig!!!!

www.a12racing.tk

Bijlage: Moto3.jpg

dat trieste geldt voor een hoop circuits...

wat dacht je van assen, onze nationale trots qua circuits...

het circuit lig tlangs de snelweg met nergens woonwijken in de buurt, maar dan toch maar een max aantal "open" dagen en verder standaard werk...BAAAAAHHH

wat is er nou een mooier geluid dan racende piloten en wie doe je er kwaad mee, de koeien en schapen in de wei..??

Is een R1 met orginele uitlaat stil?
ja dacht ik ook maar op zolder toch niet stil genoeg werd er toch 2 keer af gehaald dus einde oefening.

wat is er nou een mooier geluid dan racende piloten en wie doe je er kwaad mee, de koeien en schapen in de wei..??

Ja inderdaad...voor de beestjes enzo...dat noemen ze milieu wetgeving!!

Niet dat ik het er mee eens ben maar zo is het nu eenmaal...je kan je er over opwinden en je er aan ergeren maar daar verander je het niet me (helaas)

ja op assen is het heel streng!
Maar op zandvoort! :} super daar doen ze niet zo moeilijk over open dempers.
Ik ree daar met m'n R6 met een twobrother uitlaat zonder problemen, en die maakt echt mage veel drukte.
zelfs geen waarschuuwing gehad en lekker genieten van het geluid. helemaal top.

Ik ree daar met m'n R6 met een twobrother uitlaat zonder problemen, en die maakt echt mage veel drukte.

heb 14 juni een circuitdag op zandvoort .
krijg dus geen probleem met mijn boss ovale??

Kan het me haast niet voorstellen , laatste keer werden ook op zandvoort meerdere mensen met standaard uitlaat geweigerd. Met sportpijp werd je meteen weg gestuurd met uitzondering van enkele mensen met een bos steet legal demper met db-killer ...

en ze stonden gewoon met meet apperatuur

Terug
Bovenaan Onderaan