Ben inmiddels ook al aardig in het technische hart mijn nieuwe bike gedoken en heb de lucht inlaat wat aangepast. Zo'n carbon inlaat is me nog iets te prijzig, dus de voorkant met de flap eraf gezaagd. Dan kan hij de volgende keer ook gewoon via de achterkant eruit.Ah mooi om te horen, dan gaan we het gokken
En hoe zit het eigenlijk met de inlaat van een SC57?
Ben hiervoor een 600rr gewent en die hadden mooie luchtinlaten.
Bij een SC57 zit hier helemaal niks, gaat dus rechtsreeks van onder de topkuip het luchtfilter in?
Ik zie dat er ook een soort luchthappers voor te krijgen zijn, is dit wat?
Hoi,
Ik heb inmiddels ook een micron volledig system gekocht. Ik was benieuwd wat de ervaringen zijn op assen met de Honda sc57. Deze demper lijkt mij niet heel stil met een 63mm doorlaat en een lengte van 35cm.
Groet,
Wouter
En ik ben benieuwd hoe deze het dan doet op Zolder? Of gebruik je die daar niet?Rij zelf met een Arrow systeem met db killer erin en dit gaat goed in Assen
Al blijft het appels met peren vergelijken natuurlijk
Nou dan ga ik het meemaken. Heb al wel wat ervaring met gedoseerd gas langs de meetpaal...maar je wil het wel eens vergeten in je enthousiasme. Zolang het geen tweede keer gebeurt...Sinds deze gemonteerd zit nog niet op zolder gereden
Nou dan ga ik het meemaken. Heb al wel wat ervaring met gedoseerd gas langs de meetpaal...maar je wil het wel eens vergeten in je enthousiasme. Zolang het geen tweede keer gebeurt...
Anders toch een alternatief zoeken die aan de Arrow pijp gekoppeld kan worden.