Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Racen op een oude CBR Fireblade (SC28, 33 of 44)

leuke blade met het r1 kontje
ik ga zelf ook voor het eerst met een blade het circuit op dit jaar
ff kijken wat ik eruit kan persen
 
Hier nog eentje, een SC33 uit 1997.





"sponsering" is overigens overgenomen van de oude eigenaar
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #8
Die kont moet omhoog!

yep zeker 2 cm dus andere achterveer MET hoogteverstelling
een setje liniare voorveren erin en een in hoogte verstelbaar rem schakelsetje
( anders trek je alleen maar vonken in de bocht )
en knallen met die blade
Nette blade!
Het kontje toont idd vrij laag misschien dat ik met de tijd ga kijken of deze wat hoger te zetten is.
Dmv de veer wil ik nog niet(kan ook niet ) eerst even kijken hoe die nu stuurt voor ik dat ga veranderen.
Tevens is de blade voorzien van verstelbare steps, technoflex achterschokbreker en aangepaste voorveren.
leuke blade met het r1 kontje
ik ga zelf ook voor het eerst met een blade het circuit op dit jaar
ff kijken wat ik eruit kan persen
bedankt neem aan de je mijn Blade bedoelt.
Het is voor mij ook afwachten.
op zandvoort is me PR 2:12 op een zx6r 98 orgineel.
de vorige eigenaar reed 2:14 dus dat is niet echt een lekkere indicatie
Wil eerst me eigen tijd evenaren, daarna is me doel om onder de 2:10 te komen.
Lijkt me reëel voor het aantal keer dat ik zandvoort ongeveer gepland heb.( 3 a 4 keer)

PS er zit een 17 inch voorwiel in.
Heeft iemand hier ervaring mee of die veel van de stuureigenschappen verandert positief/negatief??
zoiezo is het kut om aan knappe 16 inch bandjes te komen dusja

Aantal reacties valt me nog alles mee, leuk
(Ik gaat naar me nest nu, heb net de spreekwoordelijke week doormidden gezaagd )
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #9
Hier nog eentje, een SC33 uit 1997.



[afbeelding]

"sponsering" is overigens overgenomen van de oude eigenaar

Ziet er netjes uit.
zie ik nu dat je voorspatbord mist? is dat gedaan ivm de ruimte benodigd voor bandenwarmers?
Ik heb namelijk sterk me twijfels dat die er nu omheen zouden kunnen ivm met ruimte tussen de band.

Mijn motor mist ook de km teller, opzich niet heel erg maar voor mij was het altijd wel een indicatie welke versnelling/snelheid voor welke bochten
Enigste wat ik zou willen weten is hoe hard de blade in zijn 3 gaat lijkt me iets van 180/190?
Zo ja dan blijf ik gewoon even op zandvoort de zelfde versnellingen rijden
(voor is 1 tandwiel kleiner dus scheelt niet heel veel ten opzichte van origineele snelheid)
 
Die 10 is mooier
 
Ik ga dit jaar voor het eerst mee doen. Heb een SC44 en ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

Veel plezier iedereen en tot over een paar maanden.....

en ff een foto:
 
Klopt, spatbord zat er toen niet op, nu wel.
Ik heb zelf ook bandenwarmers gekocht maar nog niet gepast.
Zal waarschijnlijk wel krap worden.
 
heeft de technoflex geen hoogteverstelling ?
ik had er ook technoflex onder prima veertje hoor
ik had bij het 17 wiel de vorkpoten 5 mm doorsteek op de kroonplaat gegeven
stuurt prima
bandenwarmers gaat prima met een 17 wiel hoor er zat bij mij een gewoon standaard
voorspatbord op
 
Dit is mijn sc44:



Voor 2010 is ie matzwart, en moet nog bestickerd worden.
 
Leuk,
Er zijn dus toch redelijk wat eigenaren aanwezig hier op het forum

Kan iemand me vertellen wat voor snelheid deze beestjes in hun derde versnelling ongeveer halen

Edit
Naar alle waarschijnlijkheid ben ik tijdens hemelvaartsdag op zandvoort te vinden trouwens.
 
Laatst bewerkt:
9 april
26 mei
19 juni
15 augustus
en de cup dagen
ben ik op assen tevinden
vaak op zantvoort gereden /vrijrijden\
circuit bevalt mij niet
grof asvalt
mijn tl1000r in de poeier gereden
 
Nou begin dit jaar ook met aantal circuitdagen op een sc33 van 99


Alleen staan de kuipdelen bij de spuiter want de vorige bezitter hield van vlammen

Deze winter de 17 inch velg voor het voorwiel aangepast Dus we zijn van het 16 inch probleem af.

Wordt nu zwart met wit en misschien wat neon tinten.
 
Laatst bewerkt:
afgelopen jaar op mn straatblade op 't circuit gereden maar daar merk je toch wel dat die machine daar niet helemaal op gebouwd is..

in standaard trim bedoel ik dan, snel van alles aan de grond en de vering is ook niet goed nie..

dus idd ander voorwiel en andere vering, verhoogde voetsteuntjes en dan zou je er wel mee uit te voeten kunnen

ik ben blij dat ik dit jaar op een volledig geprepareerde R1 rondga

 

ehm... 180 in de 2... zal rond de 220 liggen in 3 ofzo

mijne is wel afgesteld met hotcam, k&n en dynojet..
 
ehm... 180 in de 2... zal rond de 220 liggen in 3 ofzo

mijne is wel afgesteld met hotcam, k&n en dynojet..

thnx dan weet ik even genoeg voor waar ik in welke versnelling rijd.

edit:
ja de dingen die je noemt zijn bij mij in iedergeval aangepast maar ik het er nog geen meter mee op het circuit gereden dat blijft dus spannend.
1 dag 1 week 2 maanden......
 
Laatst bewerkt:
thnx dan weet ik even genoeg voor waar ik in welke versnelling rijd.

weet niet waar je rijd maar voor CPZ rij ik volgende versnellingen:

Tarzan: 2e
Gerlach: 3e
Hugenholtz: 2e

tussen Hugenholtz en GP-chicane naar 4 en terug naar 2

Hunserug/Slotemaker: 3e
Scheivlak: 4e
Marlboro: 3e
Renault: 2e
Vodafone: 3e
Audi S: 2e
Hunserud: 2e en uitkomend naar 3
Kumho: 3e
Arie Luyendijck: vlak voor ingaan door naar 4 en uitkomend naar 5

Rechte stuk door naar 6 en dan weer overnieuw
 

aight

ik weet wat je meemaakt

heb hier mn volledig geprepareerde 2001 R1 circuitracer in de schuur staan die ik in november heb gehaald en nog geen meter op heb gereden

voor mij duurt het alleen nog maar 4 dagen en 1 maand
 
aight

ik weet wat je meemaakt

heb hier mn volledig geprepareerde 2001 R1 circuitracer in de schuur staan die ik in november heb gehaald en nog geen meter op heb gereden

voor mij duurt het alleen nog maar 4 dagen en 1 maand
wachten duurt idd lang.
voor versnellingen had ik vorig jaar al een plaatje gemaakt