De kuipen liggen eraf , zodra ze haar kleding weer aan heeft zal ik een foto maken
Dat zijn geen halve maatregelen Marcel
Nog enige onderdelen aan vervanging toe of was servicen voldoende?
Hoe doe je dat met het kapje voor het tandwiel?Grootste wijzigingen zijn aanpassing snelgas, andere stuurdemper, omgekeerd schakelenen onnodige bekabeling weghalen. Motorisch blijft hij lekker zoals hij is... standaard
Als ik die 46-ers nu niet haal dan moet het wel heel slecht weer worden aankomend jaar
Inmiddels heb ik ook een stuk uit de onderkuip gezaagd, goede tip dusen gisteren nieuwe voorvorkveren, -olie en keerringen laten plaatsen.
Hoe doe je dat met het kapje voor het tandwiel?
Hoe doe je dat met het kapje voor het tandwiel?
Je neemt geen halve maatregelen zo te zien
Inmiddels heb ik ook een stuk uit de onderkuip gezaagd, goede tip dusen gisteren nieuwe voorvorkveren, -olie en keerringen laten plaatsen.
Vandaar, maar zo streng zijn ze dus niet bij de keuringDe zijkant is uit het kapje gezaagd. Zo kan je met het kapje erop toch nog makkelijk het voortandwiel wisselen. Het kapje helemaal weglaten is geen goede oplossing, want als de ketting knapt o.i.d. dan slaat de ketting gelijk in het blok. Nu "beschermt" het kapje het blok nog. Zowel in de CUP als de ZAC geen problemen gehad bij de keuring.
Heb helaas geen betere foto dan onderstaand (met standaard schakelpatroon).
[afbeelding]
Vandaar, maar zo streng zijn ze dus niet bij de keuringwellicht ook eens proberen dat omgekeerd schakelen.
Vandaar, maar zo streng zijn ze dus niet bij de keuringwellicht ook eens proberen dat omgekeerd schakelen.