Klopt, ik heb die discussie toen ook gevoerd met TK en ZAC.TK werkt hier blijkbaar al jaren mee en ik heb er zelf ook nooit problemen mee gehad.
Ik heb hier toen naar gevraagd, aangezien er toen bij de ZAC een dodelijk ongeluk was, die veroorzaakt werd door een gaskabel die was blijven hangen.
Hoeveel kabels zitten er bij jou aan?
Heb je een linkje, welke jij hebt?
Nieuwe kabels?
Thx, Dan ga ik daar maar eens mee aan de gang denk ik.Ik had op mijn 600RR racer snelgas gemaakt van HRC met twee kabels, ik was zelf altijd beetje huiverig van 1 kabel alhoewel het dus wel heel gebruikelijk is..
Kabel routing en plaatsing van het gashandel luisterde wel vrij nauw om eea soepel te laten openen/sluiten.
[afbeelding]
Ik had hem 2ehands via Ebay maar er staan ook nieuwe sets te koop nu :
Genuine Honda HRC CBR600RR CBR1000RR Fast / Quick Shift / Action Throttle Sleeve | eBay
Zit 1 kabel aan.
Kan het even niet op de site van TKRP vinden, maar heet ook wel throttlebody.
Dit staat op mijn factuur:
SNELGAS TKRP 600/1000RR (voor 1 kabel)
Part No. 48-100140
85.05 euri ex BTW
ah, ja dat is natuurlijk zo.maakt verder niet maar trottlebody is het gasklephuis waar de gaskabel aan vast zit.
Maatje van mijn rijdt geloof ik 16/45 of 15/45 op zolder met een 1:45 en dat is het zelfde als op assen, want dan wisseld hij niet
Ik weet niet wat de standaard verhouding is op de blade?
Dan hebben we waarschijnlijk bij elkaar in de buurt gereden :-)Gisteren van de sport cup overgezet naar de race cup.
En tijdens de race toch een 1:51,3 gereden.
Ben er wel achter dat racen ik de race cup toch iets anders is Haha, mensen geven zich niet zo snel gewonnen, mooie gevechten gehad.
Wat me opvalt is dat hoe harder je de blade rijd hoe vertrouwder die wordt!
Op naar de volgende race.
Als jij een rood pak aan hebt en een witte fireblade? Ik zag ook iemand op een blade met Bart op zijn pak staan! Maar die stond aardig vooraan bij de startopstelling.
Ik zat op de geel/orange/wit fireblade.
welke tandwiel verhouding gebruiken jullie op Zolder?
heb sinds een paar dagen ook een blade (2009) hebben jullie tips&tricks waar ik op moet letten (heb altijd R1 en BMW gereden)
tevens: de lucht aanzuigbuizen zitten allemaal slangen en een luchtpot aan, is dit perse nodig?
heb sinds een paar dagen ook een blade (2009) hebben jullie tips&tricks waar ik op moet letten (heb altijd R1 en BMW gereden)
tevens: de lucht aanzuigbuizen zitten allemaal slangen en een luchtpot aan, is dit perse nodig?
nóg makkelijke dan de BMW! (die vond ik al grandioos sturen tov de R1)
IK zal proberen vanaaf een foto te maken. aan de airducts zitten luchtmeters met een grote stekker eraan, slangen van de linkse naar de rechtse duct en een luchtpotje onder kuipframe die de twee kanten met elkaar verbind. Is maar een slangen/dradenzooi zo....