Racing on a old CBR600F : Party 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ iedereen: Als je op het circuit rijdt, wie gebruikt er dan bij opschakelen de koppeling?????????

Ik gebruikte nog altijd de koppeling, tot ongeveer halverwege het vorige seizoen. Ik had altijd last van m'n polsen en raakte nogal gauw vermoeid. Toen geprobeerd om op te schakelen zonder koppeling en dat werkte prima!
 
@ iedereen: Als je op het circuit rijdt, wie gebruikt er dan bij opschakelen de koppeling?????????

\
Hoe staat het bij jouw met je helm?
Ik ben vanmiddag even terug geweest en heb een nieuw pinlockviziertje erin gekregen.
Sluit nu een stuk beter aan en vanavond terug gereden geen beslagen raam *O*

Ik moet er nog mee terug, hopelijk krijg ik dan ook een nieuwe of in ieder geval een goeie oplossing!

Die knal die we hebben gehoord op de heenreis is ook duidelijk geworden wat het nou was: de rechter achterveer van de ferrodt is gebroken, dus ik denk dat dat die knal gemaakt heeft :/

Nog ff speciaal voor jou een stukkie val de vienne:

bent goed bezig!!! Hopelijk krijg je die f3 nog onder de 1:50!!
Ik ben benieuwd of je op Zandvoort ook aan de 2:06 komt! Is een heerlijke baan om mensen uit te remmen...Arie is ook al zo goed bezig! Ziet er gelikt uit allemaal...

@sweepie: Is er van de winter in de kou wel koelvloeistof in geweest of is er water in blijven zitten terwijl hij niet verwarmd gestald was? Dat roestwater lijkt geen goed teken icm vermogen dat wegvalt...als je nu start gaat ie dan heel snel rond zonder aan te slaan? Dan denk ik dat je compressie weg is doordat je cilinderbussen/cilindervoet pakkingen of ringen/ zuigerveren/ koppakking door dat water om zeep zijn geholpen...Dus in dat geval heb je idd geluk als het bij een koppakking blijft.
Mooie beelden! Nog even een moedige inhaalactie op het einde, netjes!
 
weten jullie toevallig of de nokkenas en cylinderkop van alle bouwjaren hetzelfde is bij de pc35?
 
weten jullie toevallig of de nokkenas en cylinderkop van alle bouwjaren hetzelfde is bij de pc35?

ik weet zowiezo dat er verschil zit tussen de F en de FS, de FS heeft een net iets pittigere timing.
Of de '99/'00 carburateur F dezelfde nokkenas heeft als de '01> injectie weet ik niet

van de injectie F heb ik als het goed is nog 2 paar goede nokkenassen thuis liggen, mocht je daar belang bij hebben.
 
nog niet specifiek de nokkenassen maar kon een compleet "pakketje" kopen. Ik vermoed dat er iets met de kop aan de hand is. Ik loop alweer op de zaken vooruit, vanavond weet ik wat er aan de hand is.
 
@ iedereen: Als je op het circuit rijdt, wie gebruikt er dan bij opschakelen de koppeling?????????

\
Hoe staat het bij jouw met je helm?
Ik ben vanmiddag even terug geweest en heb een nieuw pinlockviziertje erin gekregen.
Sluit nu een stuk beter aan en vanavond terug gereden geen beslagen raam *O*

Ik moet er nog mee terug, hopelijk krijg ik dan ook een nieuwe of in ieder geval een goeie oplossing!

Die knal die we hebben gehoord op de heenreis is ook duidelijk geworden wat het nou was: de rechter achterveer van de ferrodt is gebroken, dus ik denk dat dat die knal gemaakt heeft :/

Nog ff speciaal voor jou een stukkie val de vienne:

bent goed bezig!!! Hopelijk krijg je die f3 nog onder de 1:50!!
Ik ben benieuwd of je op Zandvoort ook aan de 2:06 komt! Is een heerlijke baan om mensen uit te remmen...Arie is ook al zo goed bezig! Ziet er gelikt uit allemaal...

@sweepie: Is er van de winter in de kou wel koelvloeistof in geweest of is er water in blijven zitten terwijl hij niet verwarmd gestald was? Dat roestwater lijkt geen goed teken icm vermogen dat wegvalt...als je nu start gaat ie dan heel snel rond zonder aan te slaan? Dan denk ik dat je compressie weg is doordat je cilinderbussen/cilindervoet pakkingen of ringen/ zuigerveren/ koppakking door dat water om zeep zijn geholpen...Dus in dat geval heb je idd geluk als het bij een koppakking blijft.

Eerste filmpie wel een beetje een lompe actie :P
Veertjes breken wel vaker bij de fordjes,terugreis is goed gegaan dus zo spannend is een gebroken veer niet ;)
 
Wel als je in Mei naar de APK moet :(

Dan weer wel ja -O-

Toettoetboingboing peppie en kokkie :+

12%20VV1=1953-907.jpg


12%20VV1=1976-928.jpg
 
Mensen, vandaag demodag bij TT-motoren in Zwolle. Korting op alles en proefrijden op de nieuwste Suzuki's! En uiteraard gratis hamburgers ;)

Tot straks!
 
ben op zoek naar een km teller en opstuwen van een cbr600FS 2001-02

moest iemand iets hebben stuur aub een pm ;)

Niet dat ik het heb liggen,maar ik ben wel benieuwd wat een opstuwen is :Y

@Arie,klinkt goed die hamburgers,alleen om nu nog ff naar zwolle te knallen voor een hamburgertje.... -O-
 
Hij's er klaar voor en heeft er al zin in :9

[afbeelding]

Woon jij naast een soort circuit ofzo? Bijna elke week KD foto's en elke keer op mooie stukkies asfalt ook nog!

@Hoffer: Ik heb eindelijk na wat zeuren een compleet nieuw donker vizier gekregen met een nieuwe pinlock erin! Woensdag uittesten....hopelijk ga ik wat kunnen zien, dat rijdt wel prettiger! ;)

@ Arie: Tijdschema van woensdag al gehad? 3 manches!! whoeeehooee lekker veel rijden dus!
Komt goed uit want ik moet Assen nog leren kennen zo'n beetje..
Wordt tijdens de keuring ook naar de stop in de onderkuip gekeken en zo ja waar moet het ding precies aan voldoen? En kijken ze ook naar je laarzen? want de mijne zijn een beetje versleten...maar moet nog wel kunnen denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan