Racing on a old CBR600F : Party 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kervin had vandaag de eerste kwali de pole te pakken :Y en de 2e was hij iets van 7e volgens mij :Y
Dus hij gaat iig weer lekker rond 8-)
Mooie straatfiets trouwens,hier kan je alleen in een 30km zone een snelheidsduivel mee zijn :+

@Phyllis,het is idd niet verstandig om elke keer de motor ff te starten en snel weer uit te zetten.
Hij gaat er niet stuk van,maar de kans dat de bougies vet slaan is erg groot en dan start hij niet meer -O-
 
Gister meeste van motors afgespoten, vandaag nog paar details...
Motoren gisteraaf lekker BINNEN gezet in serre voor "overnachting" :)
Kunnen ze goed uitharden naast verwarming EN ik kan gezellie binnen sleutelen- achtershocks wisselen, handvaten vervangen, remhendels ruilen, andere demper (schadevrije) op die van Lieke en nog hoop stickers plakken... Werk zat nog deze pasen! ;)
Volgende week maandag lekker naar Zolder!
full

full

full


@Phyllis... TOP dat je ook gaat de 17de!
 
Is ook niet echt goed als je hem langere tijd stil zet om steeds eventjes te starten en dan weer uit zetten. Je kan hem beter gewoon lekker laten staan aan een druppellader en hem pas starten als je een stukkie gaat rijden of de dag voor je het circuit op moet ter controle.

Hij zal vast wel verzopen zijn. Je ontsteking heeft een volle accu nodig ook...paar keer met zwakke prik starten en het zooitje slaat vet. Zou ook kunnen dat je vacuum niet helemaal jofel werkt of brandstofpomp...

Misschien ff bougietjes eruit en doorstarten, schone bougietjes terug erin draaien en dan weer starten. Eventueel ff luchtfilter los en hem met remreiniger laten aanslaan dan zal ie vast wel weer blijven lopen!


Ik heb vandaag m'n nieuwe straatbrommer opgelapt, voorvorkkeerring en olie vervangen enz. en een rondje gedaan ermee: wat een traag ding! Als ik hier nog veel boetes of artikel 5 dingen mee krijg dan is het echt knap van mezelf!
[afbeelding]

Wel lekker hoog in de toeren te jagen en hij rijdt soepel als een brommertje!


Paas races wordt hem voor mij ook niet, moet ook werken maandag.
Alvast veel plezier daar Hoffer! Als het goed is rijdt Kervin alweer, las op z'n site dat ie gebroken nekwervels had en dat het in no-time opgelapt is in Engeland door een soort wonderdoktor en door zijn eigen inzet, die gast is echt uber fanatiek! En zijn rijstijl is erg leuk om naar te kijken :Y

nice :Y leuke dingen die CB1 tjes :)

gisteren ook een andere straatmotor opgehaald :Y geen traag hok :P
2vkdyxg.jpg
 
Gister meeste van motors afgespoten, vandaag nog paar details...
Motoren gisteraaf lekker BINNEN gezet in serre voor "overnachting" :)
Kunnen ze goed uitharden naast verwarming EN ik kan gezellie binnen sleutelen- achtershocks wisselen, handvaten vervangen, remhendels ruilen, andere demper (schadevrije) op die van Lieke en nog hoop stickers plakken... Werk zat nog deze pasen! ;)
Volgende week maandag lekker naar Zolder!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

@Phyllis... TOP dat je ook gaat de 17de!
Ziet er weer strak uit!
 
Bijna klaar... Alleen dees week nog foam op zitjes, ruitjes en stickers...
Hele paasweekend (in serre! Haha) sleutelen heeft zich geloond... Zien er RETESTRAK uit! :)
full

full

full
 
iemand nog een blok liggen van een pc35 uit 1999 of 2000?
De mijne is kapot....zal later nog wat foto's plaatsen.
 
Thanx guys!
@Knortax... Herken je je oranje Goof nog? :)
hij ziet er weer uit als nieuw ,doet mij goed om om ,n oude liefde zo mooi terug te zien, ik was nog op zoek naar het email adres van de idm rijder waarvan ik hem heb gekocht,om de foto,s en de verhaaltjes door te sturen maar helaas kan ik die niet meer vinden
gr B
 
hij ziet er weer uit als nieuw ,doet mij goed om om ,n oude liefde zo mooi terug te zien, ik was nog op zoek naar het email adres van de idm rijder waarvan ik hem heb gekocht,om de foto,s en de verhaaltjes door te sturen maar helaas kan ik die niet meer vinden
gr B

Thanx Bert, kzal 'm goed vertroetelen! EN op z'n staart trappen! :)
Ik ga trouwes met deze bike rijden, Lieke op andere! ;)
Mocht je mail/info nog 's tegenkomen... Zou helemaal TOP zijn!
 
Thanx Bert, kzal 'm goed vertroetelen! EN op z'n staart trappen! :)
Ik ga trouwes met deze bike rijden, Lieke op andere! ;)
Mocht je mail/info nog 's tegenkomen... Zou helemaal TOP zijn!

ik ga er nog even goed naar zoeken , ben nu thuis of zit je in/op camping man
 
Thanx Bert, kzal 'm goed vertroetelen! EN op z'n staart trappen! :)
Ik ga trouwes met deze bike rijden, Lieke op andere! ;)
Mocht je mail/info nog 's tegenkomen... Zou helemaal TOP zijn!

dat op z,n staart trappen moet je ook zeker doen want dat vind hij fijn en is hij voor gemaakt
 
Nog maar 3naggies slapen... Maandag eindelijk naar Zolder! :)
Weersvoorspelling = WET RACE, maar mag de pret nie drukken...
Kan ik ook 's regenbandjes ervaren...
Tips mbt bandenspanning, temp.bandenwarmers en hoe lang max zeer WELKOM!
We hebben Metz K2 & Bridg Slicks erop, maar deze zullen 't nie goed doen bij 9'c, wel??
Heb ook nog 2 (gebruikte) sets supercorsa's sc1 a & sc2 v liggen, beter slicks eraf en die al erop & regenwielen mee...? Metzelers zal wel kunnen, wat denken jullie??

Wat is voor jullie "kritische grens" dat regenwielen erop gaan- al als baan smorges nog wat vochtig is, als miezert...??
(NEE- als je highsiders begint te maken, elke bocht mist, stortregent, meer drift als gemiddelde superbiker ed. SNAP IK! :) )

@Phyllis... Have fun zondag @Assen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan