en je vergeet de R1 spammert ex-goof rijder en soon 2B again goof owner: Moi...
pr's:
zolder 1.46
assen 1.56
zandvoort 2.04
mettet 1.16
spa 2.55
Met mij op de achtergrond nog net in beeldHey leuk... nieuw topic!
Goed bezig Phyllis!
Ik wil wel erin blijven staan- volg alles nog op de voet ;-)
@Kikiracing... LEUK dat je ook naar Zandvoort komt!
Mag wel mn OP foto aanpassen als je wil- die oranje wassie nog zoals gekocht van Bert...
Deze aub;
[afbeelding]
[afbeelding]
(2de foto is Lieke... mss ook leuk als nog plek)
Met mij op de achtergrond nog net in beeld
Ik zal ze erin zetten
Niks mis met originele gashendels vind ik...
Wat ik wel eens zag is de knopjes verder naar binnen schuiven zodat je een snel gas gashendel kan plaatsen. Of het word improviseren met je startknop en killswitch op een ander zelf gefixt knoppie.
Als ik me niet vergis is 47-15 een aardige verhouding voor een f4 op Zandvoort. Maar het verschilt natuurlijk per circuit, op Zolder gebruik ik mijn 6 ook niet maar hoef ik de tandwielverhouding niet aan te passen omdat het zo ook goed uitkomt. Assen kom ik wel in de 6 maar heb ik bijvoorbeeld einde rechte stuk hem net te hoog in de 5 of moet ik net even naar de 6 voor het aanremmen. Maar als ik hem zwaarder of lichter vertand is het op meer punten kut, dus dan maar zo. Beetje kijken wat het best aanvoelt dus!
Wil je niet nog een F4i racer erbij kopen?
Ik heb nog even wat research gedaan en kwam de volgende site tegen:
http://tinyurl.com/al5hyp4
Blijkbaar kan je voor de CBR dezelfde modificatie doen, die ik ook voor mijn SV heb gedaan. Namelijk de standaard gashendel vervangen voor die van een R6, om zo een kortere slag te krijgen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga het zelf binnenkort even uitproberen, dus dan laat ik wel weten of het werk.