Beetje laat, maar goed.....
Badankt voor de reacties.
Je zou zeggen dat een kawasakidealer dit toch ook zou moeten kunnen uitvinden.... Ik ben zoals gezegd zelf niet echt technisch waardoor ik 'm juist naar een dealer heb gebracht.
Dat van dat onderdeel is wel bijzonder ja, want hij geeft zelf aan dat de motor zonder dat onderdeel niet goed kan rijden. Daarop heb ik gevraagt of je zoiets kunt verliezen tijdens het rijden. Onmogelijk zei hij.
Mijn vraag was toen: hoe kan het dan dat 'ie eerst wel goed reed. Zegt hij: hij kan nooit goed gereden hebben.
Ik weet natuurlijk dat hij eerst wel goed reed en heb daarom het vermoeden dat er iets anders aan de hand is dan (puur) het ram air systeem.
Het schijnt ook dat je de afstelling kunt wijzigen waardoor hij gewoon goed zou kunnen rijden zonder Ram Air.
Is er iemand die een adresje in omgeving van Gorinchem weet om dit te regelen? (of er bekent mee is en dit tegen vergoeding wil doen?)
omdat mijn kawa zxr 750 (bj. 93) niet meer lekker liep, heb ik 'm naar de garage gebracht.
Ruud
Beetje laat, maar goed.....
Badankt voor de reacties.
Je zou zeggen dat een kawasakidealer dit toch ook zou moeten kunnen uitvinden.... Ik ben zoals gezegd zelf niet echt technisch waardoor ik 'm juist naar een dealer heb gebracht.
Dat van dat onderdeel is wel bijzonder ja, want hij geeft zelf aan dat de motor zonder dat onderdeel niet goed kan rijden. Daarop heb ik gevraagt of je zoiets kunt verliezen tijdens het rijden. Onmogelijk zei hij.
Mijn vraag was toen: hoe kan het dan dat 'ie eerst wel goed reed. Zegt hij: hij kan nooit goed gereden hebben.
Ik weet natuurlijk dat hij eerst wel goed reed en heb daarom het vermoeden dat er iets anders aan de hand is dan (puur) het ram air systeem.
Het schijnt ook dat je de afstelling kunt wijzigen waardoor hij gewoon goed zou kunnen rijden zonder Ram Air.
Is er iemand die een adresje in omgeving van Gorinchem weet om dit te regelen? (of er bekent mee is en dit tegen vergoeding wil doen?)
Ik rijdt ZXR zonder kuip en daar heb ik ook geen compleet luchtinlaattraject. De hele voorste buis is eraf en er steekt alleen een rubberen inlaat door het frame.. Hij rijdt verder prima
Bakki72: Als ik onder de 8000 toeren blijf merk ik er niets van, maar zodra ik daarboven kom, begint hij erntig te haperen/schokken (miss te weinig benzine / lucht?)
~Dat deed mijn ZXR destijds ook.Oorzaak was toen die slang op de airbox.Meen dat die slang voor de carb(vlotterkamers)ontluchting was.Zorgt voor een onderdruk waardoor de vlotterbakken sneller vullen,zit die slang los,dan wordt t brandstofnivo te laag waardoor ie op hoge toeren te weinig brandstof krijgt.
Tenminste,dat was mn eigen verklaring toen voor t probleem..Slang goed gemonteerd en probleem was over..
Zeg niet dat t bij jouw motor ook t geval is,maar t is simpel te checken.Slang raakt meestal los tijdens montage van de tank,ff opletten dus.