Ik denk dat tie snel genoeg is.Vlotter
Vlotter in je carbIk denk dat tie snel genoeg is.
of je hebt je kraan op pri laten staan of je kraan is niet helemaal jofel meer en sluit niet af op de andere standen, carbs goed schoonmaken kan ook wel helpen ivbm het bijven hangen van de vloternaalden.
Je kraantje moet je uitzetten, dus op de stand waar geen "pri" of "res" staat..Ik heb hem idd op pri laten staan, is dit slecht dan?
Ik dacht dat deze stand er gewoon voor was om de tank een een keer leeg te rijden zonder op reserve te hoeven?
Het blok gaat er zoiezo onderuit en dan check ik de carbs ook nog ff...
als je de kraan op pri zet loopt er continue benzine uit en dat vinden de meeste teurs niet leuk, gevolg > benzine in je carter, niet alleen start ie stink beroerd maar er bestaat ook nog kans dat je je seals er mee beschadigt.
dus gewoon naar beneden of omhoog die kraan, dan loopt er alleen benzine als de motor draait (iets met vacuem enzo.)
wil je je tank in een keer leegrijden, op reserve zetten en kilometerjes in de gaten houden
magoed, hij gaat toch onder de mito...wheelies in 1 en 2 lijken me een blokje in goede staat dus da zal vas rech kom
Ik denk dat tie snel genoeg is.
Lag dan dus idd aan die 'pri' standwelke gek heeft dat nu uitgevonden
Want er kwam echt reteveel benzine uitgespuwd toen hij eindelijk op een cilinder liep
Kan niet wachten tot het blokje onder mijn mito ligt