Reactie moderator

Status
Niet open voor verdere reacties.

tmbmw

geblokkeerd account
7 aug 2005
351
0
zevenhuizen
Ik kan niet meer in mijn account omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet, dit is niet dit account.
Nadat kofferrek mij een mail heeft gestuurd om het op te lossen werkt het nog niet.
Nu heb ik kofferrek nogmaals 3 maal gemaild, maar krijg op geen enkele mail meer reaktie.

Is dit nu zoals er gereageerd wordt, 1x helpen, voor de rest bekijk je het maar.
Ik zet het hier maar even neer, zou anders niet weten iemand van deze site te bereiken.

Ik had een andere nickname aangemaakt op een ander email adres, zodat ik deze niet meer hoefde te gebruiken. Maar helaas moet ik nu met deze verder.
 
Laatst bewerkt:
De service hier wordt met de dag slechter :N
En dat terwijl we toch meer dan genoeg betalen...


O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet meer in mijn account omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet, dit is niet dit account.
Nadat kofferrek mij een mail heeft gestuurd om het op te lossen werkt het nog niet.
Nu heb ik kofferrek nogmaals 3 maal gemaild, maar krijg op geen enkele mail meer reaktie.

Is dit nu zoals er gereageerd wordt, 1x helpen, voor de rest bekijk je het maar.
Ik zet het hier maar even neer, zou anders niet weten iemand van deze site te bereiken.

Ik had een andere nickname aangemaakt op een ander email adres, zodat ik deze niet meer hoefde te gebruiken. Maar helaas moet ik nu met deze verder.
Misschien heeft ie het gewoon te druk en anders even een pm sturen.
 
Ik denk dat Kofferrek je bewust niet terugmailt. Hij heeft een hekel aan mensen met bmw's en probeert die haat op deze manier vorm te geven. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet meer in mijn account omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet, dit is niet dit account.
Nadat kofferrek mij een mail heeft gestuurd om het op te lossen werkt het nog niet.
Nu heb ik kofferrek nogmaals 3 maal gemaild, maar krijg op geen enkele mail meer reaktie.

Is dit nu zoals er gereageerd wordt, 1x helpen, voor de rest bekijk je het maar.
Ik zet het hier maar even neer, zou anders niet weten iemand van deze site te bereiken.

Ik had een andere nickname aangemaakt op een ander email adres, zodat ik deze niet meer hoefde te gebruiken. Maar helaas moet ik nu met deze verder.


:+ nu ben je een clown kloon........ krijg je straf! :P
devil.gif
 
Wil iedereen die hier niks te zoeken heeft, dit topic per direct verlaten? Dank u. Jullie maken alleen TS maar belachelijk!
 
Ik denk dat Kofferrek je bewust niet terugmailt. Hij heeft een hekel aan mensen met bmw's en probeert die haat op deze manier vorm te geven. :Y

Euh, dat is toch gewoon standaard-policy hier (en terecht)? Mensen met BMW's mogen zich wel registreren (LIEVER NIET!) maar daarna zijn ze op zichzelf aangewezen. Hoe meer tijd ze gefrustreerd achter hun computer zitten te mailen hoe minder tijd ze de wegen onveilig kunnen maken.

Ze zijn ook alleen in hun eigen topics welkom.. in vrijwel alle topics worden ze vriendelijk verzocht hun eigen stekje weer op te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Pardon? Ooit bedacht dat hij het misschien druk heeft met werk, privé, een paar dagen weg kan zijn etc. :?



Overigens kun je de meeste problemen wat betreft inloggen zelf oplossen. Zie hiervoor de FAQ.

~[Edit]
Lukt dat niet dan kun je me mailen. Ik hoor het wel!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een mailtje van jou beantwoord half maart, maar daarna niets meer gekregen? Normaal zou ik zeggen mail me ff met je vraag maar dat lijkt me nu niet de oplossing :+

Stuur ff een pmmetje, dan kom ik er zsm op terug :)
 
Ja, da's typisch Kofferrek. Net doen alsof hij zijn best voor je doet, maar zodra het gaat regenen laat hij alles vallen en gaat meteen een stukje rijden. ;)

Stuur maar een mail naar crew@motor-forum.nl, dan lost een van de mooiweermods het wel voor je op.
 
Wat nou vrijheid van meningsuiting :? Daar doen we niet aan... We zijn geen forum :N
 
Laatst bewerkt:
Wacht..

Dit is geen eerlijk gevecht meer :( .

Julie zweren gewoon samen tegen mij! COMPLOT :r 11 September is dr niks bij O-)

Nouw dan hoefd ut voor my nie meer hor ik roggel ut wiel zelluf mee je stomme forem ut is goed mee julie my nie gezien :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan