Ik zou graag de
als like willen hebben want heel vaak wil ik gewoon aangeven dat ik het met een commentaar eens ben en niet dat ik het leuk viind.
Zijn er meer die dat willen en kan dat?

Zijn er meer die dat willen en kan dat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
inderdaad, aanbod is wat mininimaal. Andere sites hebben veel meer keuze
Begrijp ik. maar als 100 MF'rs hetzelfde denken dan heb je dan dus ofTja.. Op zicht vind ik het ook niet erg om op de dubbele punt en het dakje te drukken als ik dat symbool wil. Of op het opgestoken duimpje te klikken als ik het met iemands post eens ben.
Tegelijkertijd ben ik ook niet tegen, maar tegelijkertijd vind ik openlijk instemming betuigen - met woorden dus - toch vaak net wat persoonlijker dan met zo'n click-emoticon.
in theorie heb je daar gelijk in, maar dit is MF. De kans dat je hier iets post waar 100 gebruikers het tegelijk mee eens zijn is ongeveer even groot als de kans dat je een groep van 100 ijsberen aantreft in de sahara....Begrijp ik. maar als 100 MF'rs hetzelfde denken dan heb je dan dus ofx 100 ipv 100 replies(aparte berichten) dat ze het er mee eens zijn.
En daar kan ik het alleen maar mee eens zijntja , is het verschil tussen de reactie leuk vinden of het er mee eens zijn
Moderator worden.@Duderuud ,hoe sluit ik dit topic?
Denk niet dat dat het antwoord is. Vriendelijk vragen vaak wel.Moderator worden.