Red Alert startonderbreker

cilfour

Rookie
23 nov 2011
2
0
Goedendag,

Ik zal even beginnen met een korte inleiding

Ik heb thuis een Suzuki SV650 '03 deze zomer gekocht
Dit is mijn eerste motor helemaal blij (ben nog wel aan het lessen :9 )

Toen de winter er aan kwam heb ik er niks meer mee gedaan ivm het weer en dergelijke
Dus het gevolg was accu leeg :$
Dus deze op geladen en de accu kwam weer tot leven

Alleen nu zit ik met het probleem
Er zit een Red Alert Alarmsysteem in en als ik hem nu wil starten blockeerd hij hem
door middel van een startonderbreker
Het alarm reageerd op de afstands bediening door in en uit te schakelijken maar starten ho maar

Ik heb er ook geen handleiding van omdat het door de vorige eigenaar is ingebouwd en ik de motor bij een dealer heb gekocht

Nu zal de vraag bijna wel duidelijk zijn weet iemand hoe ik hem van die onderbreking af krijg?
of weet iemand een lerverancier of iets waar ik het eventuweel na zou kunnen vragen ?
na een week zoeken op het internet kwam ik niet veel veder

Help! alsjeblieft ;(
 
Red Alert alarmen geven wel vaker problemen, zoals je in de zoekfuctie ook wel kunt zien :Y

Beste is gewoon een goed ketting of schijfremslot, en dat alarm eraf halen. Weet je tenmisnte zeker dat je nooit in the middle of nowhere je motor niet kunt starten omdat alarm weer eens problemen geeft..

Ik zeg: kastje eraf en stekker doorverbinden, of nog beter, gewoon de hele bekabeling van dat ding eraf halen, en de kabelboom van je motor weer netjes origineel maken :)
 
Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties.

De beste optie is denk ik toch maar om hem er uit te halen.
Had stiekem gehoopt dat er één oplossing was maar dit lijkt mij het beste.
 
Dat is het allerbeste, en neem nooit meer een motoralarm. allemaal rotzooi op
den duur. Als ze je motor willen hebben, nemen ze hem toch wel mee.

niet alles is rotzooi hoor. mijn KTM orgineel alarm gaat nooit meer van de motor af, werkt gewoon altijd. het enige probleem wat ik heb gehad is dat hij niet reageerd op de afstandsbediening. ff de sleutel om, alarm gaat af en het knopje werkt al weer.
dus ach, eigenlijk geen probleem, meer een vertraging
 
Terug
Bovenaan Onderaan