Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, je kunt aan de bovenkant draaien om hem van stand 1 tot 6 ofzo te zetten. Maar wat is dan de prime stand?
Hij is wel automatisch, maar door de temperatuur veranderd de dikte van de olie. Stand 6 van de zomer is niet zo verstandig (als dat de "volle pijp" stand is)
 
Laatst bewerkt:
Hij is wel automatisch, maar door de temperatuur veranderd de dikte van de olie. Stand 6 van de zomer is niet zo verstandig (als dat de "volle pijp" stand is)
Klopt, van de zomer stond ie op 1 en dat ging perfect.
En mijn redenatie dat 'ie bij vriezen niet werkt ging ook uit van een temperatuursinvloed op de viscositeit..
 
Klopt, van de zomer stond ie op 1 en dat ging perfect.
En mijn redenatie dat 'ie bij vriezen niet werkt ging ook uit van een temperatuursinvloed op de viscositeit..
Dat laatste was ook meer een algemene uitleg, ik ging er vanuit dat jij daarvan op de hoogte was
 
heeft niks met visco te maken. in beschrijving staat geschreven dat in de winter meer olie nodig is om vuil, pekel etc minder kans te geven...dus meer smeren !

en verschil tussen visco zal hooguit een seconde of 5 zijn in een din cup 4
 
Status
Niet open voor verdere reacties.