Regio Utrecht, aflevering 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Keertje aan achi vragen of we een testje mogen doen. :P

En gelijk een Db meting op de dempers. }) Zonder restricties uiteraard, kerstpakket halen ze maar bij criminelen. :')

ja ik had daar ook een dilemma, eerst dach ik shit gas geven want ik maak teveel herrie (open uitlaat) maar dan ook weer van neeeeehhhh... niet doen ze hebben laser...

En ik weet eigenlijk wel 99% zeker dat mensen gebeld hebben dat daar iemand altijd veelste hard rijd :P dat ze daarom daar stonden... })

tja ik vind dat knallen nou eenmaal zo leuk als je uitviert vanaf 13000 toeren in de 1 :')
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal
is het lekker speel weer, mag ik weer de middag dienst in. -O-

maar wat las ik nu gebak waar :P

voor iedereen verders een fijne middag en avond , ik ga weer eens op het werk kijken.

:W
 
[me="Stefan--"]gaat meteen na zijn vroege avondmaal een stukje touren..[/me] wie gaat er mee?

Denk dat vertrek niet heel veel later dan 18:00 gaat zijn.

Route tussen breukelen / maarssen en lisse in de gps gepropt... hoop dat het wat is ;)

Routebreukelen.PNG
 
Laatst bewerkt:
Te vroeg man :P

18:45 verzamelen in Loosdrecht of als er Utrechtenaren meewillen pik ik die later ergens op.

Voor 18 uur hier ff posten of mij later ff bellen dan :)

Het zonnetje schijnt :Y
 
[me="Stefan--"]gaat meteen na zijn vroege avondmaal een stukje touren..[/me] wie gaat er mee?

Denk dat vertrek niet heel veel later dan 18:00 gaat zijn.

Route tussen breukelen / maarssen en lisse in de gps gepropt... hoop dat het wat is ;)

[afbeelding]

[me name="Bahco"]zit al etend te typen.[/me] Dan nog even de koeienhuid aantrekken en dan ben ik er helemaal klaar voor. :Y

De CB-1 staat al in m'n tuin op me te wachten. :)
 
Ow ik dacht al... want het grappige is ze hebben inderdaad op bepaalde plekken camara's op hoge palen gezet met een kast er naast ik zag hem bij leusden als je van de a28 afkomt in de uitvoegstrook daarom vond ik jou verhaal zo toepasselijk.

Maar ja kan ik weer vrolijk blijven knallen.... (had mijn hart wel in mijn keel toen ik je reactie las man |( )

:P

Die camera's hangen er voor overzicht van de verkeersstromen en om te kijken of er veel mensen over die spitsstrook rijden, terwijl die dicht is :Y

En met de motor helpt het niet om te slingeren om je banden op temp. te krijgen :N
Hard optrekken en hard remmen wel ;)
 
:P

Die camera's hangen er voor overzicht van de verkeersstromen en om te kijken of er veel mensen over die spitsstrook rijden, terwijl die dicht is :Y

En met de motor helpt het niet om te slingeren om je banden op temp. te krijgen :N
Hard optrekken en hard remmen wel ;)


Big brother is watching you 8-)
Of een burnout trekken over een km of 2 *D

Goeieaaaaaaf straat is weer schoon, laat de zomer maar komen ;)
 
En nu ik toch de tracklogs zat te bekijken... Al mijn ritjes met gps sinds begin februari geven wel een goed beeld van waar ik woon, en hoe divers mijn werk is ;)

full
 
En met de motor helpt het niet om te slingeren om je banden op temp. te krijgen :N
Hard optrekken en hard remmen wel ;)
Zo zie je maar dat die mannen van de motoGP d'r ook geen reet van af weten he...
Die zie je vaak zo voor de start ook slingeren... pfff wat een sukkels! _O-
 
Thanks, is gelukt...

Alleen route gemolt toen gps eigenwijs persee in maarssen wilde beginnen.. dus zelf maar wat aangepuzzeld... [afbeelding]

Is inderdaad gelukt! En dat zelf aanpuzzelen ging je ook goed af. Bedankt voor het voorrijden! :Y En ik heb de kop weer eens lekker leeggereden! *O*

Alleen wel merkwaardig veel blauw op straat gezien. :? Ze stonden op weg naar huis zelfs op de Waterlinieweg, en daar zie ik ze anders nooit! :) Ze stonden gelukkig wel aan de andere kant van de weg. }) ('t Leek op een val voor mensen die door rood van de A28 afkwamen.)
 
Zo zie je maar dat die mannen van de motoGP d'r ook geen reet van af weten he...
Die zie je vaak zo voor de start ook slingeren... pfff wat een sukkels! _O-
Whahaha, Gidsie is scherp als altijd :+


Ik ga jou morgen ff bellen :Y
 
Xtra nog weggeweest?
Yep, lekker stuk gereden. ff een Route begonnen, maar in Woerden na de koffie afgebroken. Veel te vroeg donker en koud nog ;)


Welke Tommie Tommie heb jij dan?

Ze horen een route toch overal op te pakken?
 
Yep, lekker stuk gereden. ff een Route begonnen, maar in Woerden na de koffie afgebroken. Veel te vroeg donker en koud nog ;)


Welke Tommie Tommie heb jij dan?

Ze horen een route toch overal op te pakken?

Ik heb een pilot 2820, omdat die net wat andere functies heeft als de zumo, en precies die mij wel aanspraken... Hij zou in principe de route ook overal op moeten pakken ja, maar dat wilde hij dus niet. En nadat ik de tussenpunten in maarssen en breukelen verwijderd had en de route liet herberekenen was er nog 720 meter route tot het eindpunt over.. beetje jammer...

Dus heb op de natte vinger gereden.. hoop lange rechte wegen gezien, maar ook wel wat leuk bochtenwerk. (zie kaartje)

Wel grappig dat nu half MFU een gps heeft ineens :)
 
Zo zie je maar dat die mannen van de motoGP d'r ook geen reet van af weten he...
Die zie je vaak zo voor de start ook slingeren... pfff wat een sukkels! _O-

Nja, ik heb dit van Mile Pajic te horen gekregen :Y
Mag aannemen dat hij wel eea er vanaf weet ;)
 
Ze zeggen op Zandvoort ook dat het niet helpt trouwens (sorry Gidsie :P )
Het doet natuurlijk altijd wel iets omdat je een wrijving creeert, maar het zal idd niet veel zijn.

Eén keer goed optrekken en weer vol in de ankers zal al 100x meer doen.










GOEIEMORGEN UTREG!!!!
 
Goeiemorgen :W

Over dat bandjes opwarmen, ik heb een keer een aflevering gezien van een motorprogramma (bbc ofzo) waarin ze het verschil gingen testen.
2 motoren koud de baan op om 1 opwarmronde te doen. De slingeraar had koudere banden dan de andere welke gewoon de normale lijn voor het circuit aanhield.

Maar aan de andere kant voor die motogp piloten, die willen ook natuurlijk ff het gevoel hebben wat die motor doet, wellicht hebben monteurs wat vergeten of veranderd.
 
_O-
Minder hard rijden scheelt draaien ;)


















Moet daar zoveel aan gebeuren dan? :?
Nee joh, ff 't kenteken eraf, bandjes op de juiste spanning en alles ff checken.
EN natuurlijk ff wassen en poetsen. Hij moet wel glimmen op 't circuit *D
Bus ff klaarmaken zodat ie erin kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan