artifex
MF veteraan
Ik heb de motor nu precies 3 en een halve week.
Ik had geld gekregen van de verzekering van ruim een jaar geleden en heb misschien iets te impulsief gehandeld.
De reden dat ik de Suzuki weg doe is omdat ik toch minder motor rijd dan dat ik zou willen.
Ik heb ook nog een Fireblade en 9 v/d 10 keren dat ik rij rij ik met anderen.
Met name met mijn vriendin, en aangezien zij ook een CBR heeft pak ik automatisch de Blade.
Het aantal keer dat ik op de DRZ heb gereden is op 1 hand te tellen, en dit was allemaal in de eerste week.
Ik heb deze supermotard van TurboTeunis gekocht (verkooptopic: Relentless Suzuki DR-Z400SM).
Hij had de DRZ vanaf 2005 en heeft deze helemaal verbouwd.
De DRZ is van 2005 en ik ben de 3de eigenaar. Km-stand is ± 9.000.
Ik heb er niet op gestunt en de vorige eigenaar ook niet.
De DRZ heeft nog nooit het circuit gezien!!
Lijst met opties:
- Hoegee getuned (42pk aan het achterwiel i.p.v. de standaard 41 aan de krukas)
- Volledig Yoshimura systeem
- Yoshimura nokken
- Mikuni TM40 Flatslide carburateur
- Dunnere voetpakking
- Cilinderkop geflowed
- Zuiger geflowed
- Braking Wave Disc voor
- Braking Wave Disc achter
- RPP Carbon skitplate, clutchcover, ingnitioncover en remschijfprotectie.
- PXP Fatbar + Aluminium Stuurverhogers
- Zeta handkappen met alu-beugel
- Led achterlicht, led knippers achter.
- Dubbele daylight leds voor
- Led knipperlichten voor in handkappen
- Polisport frontplate
- Polisport witte zijkappen.
- Spiegels in de handkappen
- Stuurpad
- Staalomvlochte remleiding voor
- Axle sliders
- OEM Suzuki kort SM spatbord
- Koso MX digtale cockpit
Voorband: Michelin Pilot Power 2ct 95%
Achterband: Michelin Pilot Power 90%
Remblokken en kettingset zijn nog goed voor vele kilometers!
Voorlopig geen onderhoud nodig
Ik heb er een berg reserve/overbodige spullen bij gekregen, deze gaan mee naar de nieuwe eigenaar.
Prijs: € 3.750,- motor staat niet in de weg!
Geen inruil mogelijk!
Motor is te bezichtigen in Tilburg.
Foto's © TurboTeunis
Ik heb er nog niet eens mooie foto's van kunnen maken
De enige foto © mezelf
Wél heb ik er een kort filmpje van gemaakt:
Hieronder nog de dyno uitdraai en rekening van Hoegee:
Ik had geld gekregen van de verzekering van ruim een jaar geleden en heb misschien iets te impulsief gehandeld.
De reden dat ik de Suzuki weg doe is omdat ik toch minder motor rijd dan dat ik zou willen.
Ik heb ook nog een Fireblade en 9 v/d 10 keren dat ik rij rij ik met anderen.
Met name met mijn vriendin, en aangezien zij ook een CBR heeft pak ik automatisch de Blade.
Het aantal keer dat ik op de DRZ heb gereden is op 1 hand te tellen, en dit was allemaal in de eerste week.
Ik heb deze supermotard van TurboTeunis gekocht (verkooptopic: Relentless Suzuki DR-Z400SM).
Hij had de DRZ vanaf 2005 en heeft deze helemaal verbouwd.
De DRZ is van 2005 en ik ben de 3de eigenaar. Km-stand is ± 9.000.
Ik heb er niet op gestunt en de vorige eigenaar ook niet.
De DRZ heeft nog nooit het circuit gezien!!
Lijst met opties:
- Hoegee getuned (42pk aan het achterwiel i.p.v. de standaard 41 aan de krukas)
- Volledig Yoshimura systeem
- Yoshimura nokken
- Mikuni TM40 Flatslide carburateur
- Dunnere voetpakking
- Cilinderkop geflowed
- Zuiger geflowed
- Braking Wave Disc voor
- Braking Wave Disc achter
- RPP Carbon skitplate, clutchcover, ingnitioncover en remschijfprotectie.
- PXP Fatbar + Aluminium Stuurverhogers
- Zeta handkappen met alu-beugel
- Led achterlicht, led knippers achter.
- Dubbele daylight leds voor
- Led knipperlichten voor in handkappen
- Polisport frontplate
- Polisport witte zijkappen.
- Spiegels in de handkappen
- Stuurpad
- Staalomvlochte remleiding voor
- Axle sliders
- OEM Suzuki kort SM spatbord
- Koso MX digtale cockpit
Voorband: Michelin Pilot Power 2ct 95%
Achterband: Michelin Pilot Power 90%
Remblokken en kettingset zijn nog goed voor vele kilometers!
Voorlopig geen onderhoud nodig
Ik heb er een berg reserve/overbodige spullen bij gekregen, deze gaan mee naar de nieuwe eigenaar.
Prijs: € 3.750,- motor staat niet in de weg!
Geen inruil mogelijk!
Motor is te bezichtigen in Tilburg.
Foto's © TurboTeunis
Ik heb er nog niet eens mooie foto's van kunnen maken
De enige foto © mezelf
Wél heb ik er een kort filmpje van gemaakt:
Hieronder nog de dyno uitdraai en rekening van Hoegee:
Laatst bewerkt: