geld wat is dat dan...
ziet er wel geil uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Via EBay een Rempomp, en remklauw gescoord.
De adapter en remleiding via de dealer bij Motomaster.
Remschijf via een webshop gekocht.
Het grote voordeel van Motomaster tov Beringer vind ik is de uitwisselbaarheid van de onderdelen. (voor zover ik weet)
tegenwoordig motormaster:
Ze hebben 2 varianten schijven, Street & Race. (met verschillende Naafaansluitingen).
Ze hebben 1 type klauw (of de originele).
Ze hebben 2 rempompen, 11mm of 12mm (of de originele).
Ze hebben 4 of 5 zachtheden Brakepads.
Remleidingen zijn standaard leverbaar voor een bepaald model (ook als Supermotard).
Bij beringer is het voor mij veel minder duidelijk wat je moet hebben.
Maar het is wel botergeil spul!
Dit setje van mij rem echt bizar hard, > 1 vinger stoppies.
kijk hier heb ik wat aan.
dat had ik gehoord dat het zelfde ongeveer was, dus spul van motomaster.
dank u wel!!
beringer wel leuk, maar voor mij niet nodig..
[afbeelding]
[afbeelding]
Via EBay een Rempomp, en remklauw gescoord.
De adapter en remleiding via de dealer bij Motomaster.
Remschijf via een webshop gekocht.
Het grote voordeel van Motomaster tov Beringer vind ik is de uitwisselbaarheid van de onderdelen. (voor zover ik weet)
tegenwoordig motormaster:
Ze hebben 2 varianten schijven, Street & Race. (met verschillende Naafaansluitingen).
Ze hebben 1 type klauw (of de originele).
Ze hebben 2 rempompen, 11mm of 12mm (of de originele).
Ze hebben 4 of 5 zachtheden Brakepads.
Remleidingen zijn standaard leverbaar voor een bepaald model (ook als Supermotard).
Bij beringer is het voor mij veel minder duidelijk wat je moet hebben.
Maar het is wel botergeil spul!
Dit setje van mij rem echt bizar hard, > 1 vinger stoppies.
Motomaster klauwen worden gemaakt met het oog op goed te presteren op originele enduro pompen. Als upgrade kan je dan een motomaster pomp kopen maar die is ook klein omdat die klauw daar simpelweg voor gemaakt is.waarom zijn voor SM's die pompjes allemaal zo klein?