remlicht topkoffer

picaroon

MF veteraan
2 feb 2007
4.735
127
In een givi e460 topcase kan er een remlicht van givi gemonteerd worden. Heeft iemand ervaringen met deze oplossing? Ik vraag me namelijk af of het remlicht echt fel is dat je veel beter opvalt met remmen.
 
In een givi e460 topcase kan er een remlicht van givi gemonteerd worden. Heeft iemand ervaringen met deze oplossing? Ik vraag me namelijk af of het remlicht echt fel is dat je veel beter opvalt met remmen.

gaat er niet om dat het feller is, maar op sommige types kan de topcase en drager een deel van het stoplicht minder zichtbaar maken. Zeker voor voertuigen waarin je wat hoger zit (busje,vrachtwagen,jeep,etc...)
full
 
Ik heb ze naderhand gemonteerd, maar gebruik ze nu niet meer. Dat gekloot met dat stekkertje.....
Koop je de kofferset MET remlicht, dan zit het contactje ondering de koffer en bovenin de topkofferdrager gemonteerd. Koffer plaatsen is direct aangesloten..... Helaas is deze optie niet los te koop.....

De zichtbaarheid is heel redelijk trouwens, zeker voor vrachtwagens.
 
@super: oke, toevallig. Het MF is een bron van informatie... :)

Zal eens kijken of het originele remlicht nog zichtbaar is met topcase. Misschien toch wel een goede optie om dit zaakje er op te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan