Remschijf Inkoopactie !!

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.180
34
Hallo allemaal,

Omdat mijn motor een nieuwe remschijf voor nodig heeft ben ik op zoek gegaan naar een mooie nieuwe remschijf.
Toevallig kreeg ik een mailtje van Sidekick-performance.nl met een fraai aanbod.
Dit is de remschijf waar het omgaat:

sidekickremschijf.jpg


Bovenstaande remschijf kost 225.00 Euro per stuk (adviesverkoopprijs)
Dit is een "Flame"remschijf en geen "Wave" remschijf.

De prijs die ik nu heb kunnen regelen is 191.25 Euro per stuk.
De voorwaarde is echter wel dat ik er minimaal 5 bestel en alles vooraf in 1x worden betaald.
Ik wil en zal zelf niks verdienen aan deze inkoopactie !!

Voordelen (volgens de leverancier):

Lichter van gewicht, dus minder onafgeveerd gewicht = beter/sneller sturen
betere koeling dan standaard schijven = beter remmen.

Ik wil deze gaan bestellen. :9~
Wie doet er mee? Ik wil wel in 1x een bestelling plaatsen.
In het GS500 topic was ik al een inkoopactie gestart maar daar heb ik tot nu toe "maar" 4 mensen zover kunnen krijgen om mee te doen. Daarom heb ik besloten er maar een apart topic voor aan te maken om zo meer mensen te kans te geven mee te doen.

Deze inkoopactie zal worden gesloten op 11 mei om 23:59uur.

De afgebeelde remschijf past in principe alleen op de volgende Suzuki modellen:

GS 500
GS 250 F Bandit
GS 400 F
GS 400 F Bandit
GS 1200 Bandit
GSF 1200 Bandit
GSX 1200 (vanaf 2002-)
RF 900 F

Deze "Flame" remschijf is ook leverbaar voor de Suzuki GSX1000 K5 en een Triumph Daytona 650
Mocht er nu veel interesse/animo zijn voor de remschijf door mensen met andere merken/modellen dan moet ik dat even navragen bij het bedrijf waarbij ik deze remschijf wil gaan bestellen. Maar in principe ga ik alleen uit van dit model remschijf voor.

Voorlopig lijstje:

1. Revz
2. DJ1
3. MrBasta
4. Tinusjeuh
5. penguin (wil 2 remschijven voor de Daytona 650)
6. Motochaly
7. Jipstra
8.
9.
10.


Vragen/opmerkingen over de inkoopactie kunnen gestuurd worden naar het e-mailadres van Revz (revz @ xs4all.nl) of worden gepost in dit topic.
Ik hoor het graag van jullie ! *D
 
Laatst bewerkt:
Klinkie, waarom kan jij deze actie dan niet overnemen? Ik heb op zich wel interesse, maar een verschil van 2x40 = 80 euro zie ik toch wel graag terug in mijn portemonnaie...
 
Laatst bewerkt:
Klinkie, waarom kan jij deze actie dan niet overnemen? Ik heb op zich wel interesse, maar een verschil van 2x40 = 80 euro zie ik toch wel graag terug in mijn portomonnee...

Dat is ook nog eens een goed idee :^

wel voor een rf 900, bandit 400 en 1200 maar niet voor een bandit 600??
Dat past waarschijnlijk ook wel maar dat lijstje kreeg ik door van de leverancier.
En daar weet ik dan zeker van dat het wel past.
 
Ik wil ook wel meedoen! De mijne komen er ook aan voor vervanging denk, want ze zijn minder dan 5,1mm en ze moeten minimaal 5,0mm zijn.

Mijn motor is een Suzuki GSX-R1000 k5. Wel goede kwaliteit toch die remschijven? Laat remmen vind ik altijd leuk, dan gaat de achterkant lekker glijden! :} Dus de slijtage moet niet al te snel gaan.
 
helaas, ik koop dezelfde voor 151,- in, dus kan ik er zelfs nog 40 eu op winnen

Altijd fijn zo'n goed onderbouwde, inhoudelijke reactie.
Als je niks nuttigs kan melden dan houdt je toch gewoon je mond?

Je geeft bijvoorbeeld zo fijn aan waar je de schijf zo goedkoop kan halen.

Ciao,
Basta
 
Misschien ook verstandig om meteen een gezamelijke (en permanente) inkoopactie voor remblokken te organiseren :+

Dat mag iemand anders organiseren.

Zolang we niks horen van klinkie zet ik deze inkoopactie gewoon door.
 
Ik zoek een set voor een TL1000R. :Y
En nieuwe schijven = nieuwe remblokken. O-)
 
Dat mag iemand anders organiseren.

Zolang we niks horen van klinkie zet ik deze inkoopactie gewoon door.

Ga er maar vanuit dat je niks hoort.
Ik moet dat soort Topics-Vervuilers niet, het blaat maar wat zonder gegronde argumentatie...

Een remschijf voor 151 euro vind ik wel heeeeel erg weinig, dus ik denk dat je gewoon een goede prijs onderhandelt hebt!

Ciaoo!
Basta
 
Revz, even voor de volledigheid: kan jij aan dat bedrijf vragen of ze ook een set wave-discs zouden kunnen leveren die op een Triumph Daytona 650 passen?
 
Ja, zal ik doen.

Sorry, ik vergeet wat te melden... De Daytona 650 hoort wel tot een familie van motoren van Triumph thuis: Daytona 600 is gelijk model en wat ouder, etc. Als ze dus iets willen weten van afmetingen oid., geef ff een brul...
 
Misschien een idee om in Belgie te kijken daar zijn ze over het algemeen veel goedkoper met de accesoires misschien ook met de onderdelen.
kan nooit kwaad om even te informeren.
 
italië is geloof ik ook niet duur

ttp://www.carpimoto.com/content/prod/l_EN/s_175_Disks/pr_28736_Braking_brake_disk_Braking_Wave_HO26FLD_1_disk_dim_318x144_mm.htm
 
Ik wil ook wel meedoen! De mijne komen er ook aan voor vervanging denk, want ze zijn minder dan 5,1mm en ze moeten minimaal 5,0mm zijn.

Mijn motor is een Suzuki GSX-R1000 k5. Wel goede kwaliteit toch die remschijven? Laat remmen vind ik altijd leuk, dan gaat de achterkant lekker glijden! :} Dus de slijtage moet niet al te snel gaan.

Je hebt je schijven in ongeveer een jaar opgeremd :? Duur grapje :+
 
Misschien een idee om in Belgie te kijken daar zijn ze over het algemeen veel goedkoper met de accesoires misschien ook met de onderdelen.
kan nooit kwaad om even te informeren.

Noem eens een adres dan....
Ik wil nu gewoon bij dit bedrijf blijven en niet uit het buitenland halen.
Het is ook niet de bedoeling om hier met alternatieven te komen. Anders ben ik het overzicht straks kwijt en gaat dit topic nergens meer over.. !!!
Je doet mee met de actie of anders je start zelf maar een actie. !!!!
Waar het nu om gaat zijn "Flame" remschijven en geen "Wave" remschijven.
Deze remschijven zijn ook voor de Suzuki GSX1000 K5 en Triumph Daytona 650 te leveren..
Ik wil gewoon deze actie starten en volgende week gaan bestellen, omdat ik die remschijf hard nodig heb tenzij blijkt dat er echt een ander super aanbod te vinden is.
 
Laatst bewerkt:
Revz, lees ik dat goed? Hebben ze ECHT passende flamediscs voor een Triumph Daytona 650? :} :9~ *O* :Y

Ik kan het bijna niet geloven... Zoek zelf al tijden naar accessoires voor die fiets en ik heb eigenlijk zelden/nooit iets kunnen vinden behalve één undertail uit Engeland... :X |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan