Repsol honda vfr800 v-tec

RVF750R

MF veteraan
4 jan 2003
2.567
245
Nootdorp
De aller mooiste V-Tec (denk ik :Y )

Te Koop aangeboden;

De aller mooiste Honda vfr800 v-tec uit 2003 (belgisch kenteken)
Geheel verbouwd naar de honda repsol
Voorvork uit de 2007 sc57, nieuwe 310 braking wave remschijven voor en nieuw braking achter wave schijf, nieuwe banden + ketting, radiale rempomp + koppeling cilinder van sc57, LSL clipons, goodridge remleiding (natuurlijk oranje) carbon kettingkast, Titanium Arrow racedemper (MET E-KEUR!! geen herrie pijp) speciaal niet in de handel te koop binnenspatbord, witte knipperlichten en achterlicht, K&N filter, vertelbare achter schokdemper.

De motor is in absolute nieuwstaat, alle delen orginele uitlaat en spatbord achterkant (kenteken stukje) wordt meegeleverd

DE KUIPSET SPATBORD VOOR KONT ETC ZIJN ALLEMAAL ORGINELE DELEN DUS GEEN CHINESE OF IMITATIE VERVANGINGS DELEN



Eventueel is de motor te leveren met een opgeboord motorblok naar 836cc met hoogcompressie J.E race zuigers en een Rapidbike motormangenent set zodat de ontsteking en inspuiting geregeld wordt. verwacht vermogen 135 pk
meerprijs voor dit aangepaste blok € 2000

Zie ook Markt Plaats
full
 
Laatst bewerkt:
Allermooiste is natuurlijk subjectief. Er zijn zat mensen die een Repsol spuuglelijk vinden.
Ik ben er daar geen van, ik hou er wel van!

Suc-6 met de verkoop!

:) TNT :)
 
Meestal reageer ik niet op advertenties hier, maar deze bike vind ik toch wel heeeeeeeeeeeel erg geslaagd. Mooie creatie man!
 
Heeeeeeeeeeeel erg gaaf!! :9~ :} Zeker ook de arrow uitlaat aan de zijkant *O*
 
Misschien ligt het aan mij en lees ik erover heen maar ik kan de vraagprijs niet vinden voor iemand die hem wil met nederlands kenteken. Op marktplaats zie ik 7.500?
 
Misschien ligt het aan mij en lees ik erover heen maar ik kan de vraagprijs niet vinden voor iemand die hem wil met nederlands kenteken. Op marktplaats zie ik 7.500?

Ja je heb helemaal gelijk :Y , is inmiddels aangepast naar €7500
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie fiets :D t is dat m'n budget t niet toelaat anders zou k die k nu heb zo inruilen voor deze :D
 
Laatst bewerkt:
De Huidige km stand is 21800 km, bij 20500 km heeft de motor een grote beurt gehad.

Eventueel is de motor te leveren met een opgeboord motorblok met J.E race zuigers en een Rapidbike motormangenent set zodat de ontsteking en inspuiting geregeld wordt.
meerprijs voor dit aangepaste blok € 2000
 
Normaal vind ik zo'n vfr niks :) maar hier heb je echt wat moois van gemaakt. Petje af.
 
zijn de kleppen al gesteld? dit moet bij 24.000 gebeuren en kost een hoop tijd en dus geld?

mischien belangrijk om te melden :), vind dit echt een zeer mooie bike btw *D
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of de kleppen al gesteld zijn, maar de motor loopt echt perfect dus ze staan echt niet verkeerd/te strak.

Desgewenst kan er een ander blok met 11000 km en voorzien van de J.E pistons ,rapidbike module gemonteerd worden (ik zit er aan te denken om bij dit blok de gehele V-Tec uit te schakelen zodat er altijd 4 kleppen bediend wordt.
full
 
Nou het is een super motor die VFR... ik zal mijn schoonheid ook even laten zien..
Ook uniek.. en waarschijnlijk de enige in Nederland.

Honda VTR SP1 in Repsol (nee geen fire-blade).
Maar die van jou ziet er ook ook perfect uit hoor... echt een plaatje en goed onderhouden zo te zien.. Ik ben nog op zoek naar een VFR750 of 800 voor mijn vriendin.. hij zou goed matchen met de VTR...

Ik heb nog een Honda VTR SP1 staan.. in de normale kleuren!! Ruilen?
Ik vind die motor qua opstap motor iets te zwaar.

Groeten Erwin!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan