Repsol honda vfr800 v-tec

Hallo RVF750R

Ik ben zeer geinteresserd in de repsol vfr maar heb wel een paar vragen,

1 waarom heeft de motor een belgisch kenteken? (schade motor?)
2 is het een probleem als de motor door een motorzaak gekeurd wordt?
3 (ook wel belangrijk) kunt u mij uw minimale verkoop bedrag kunnen vermelden?

Vriendelijke groet

Joop
 
Hallo RVF750R

Ik ben zeer geinteresserd in de repsol vfr maar heb wel een paar vragen,

1 waarom heeft de motor een belgisch kenteken? (schade motor?)
2 is het een probleem als de motor door een motorzaak gekeurd wordt?
3 (ook wel belangrijk) kunt u mij uw minimale verkoop bedrag kunnen vermelden?

Vriendelijke groet

Joop

Ik heb altijd moeite met de vraag : wat is uw minimale verkoopprijs ?
Tja, kom eerst maar eens kijken en dan praten we wel. B|
Tenminste zo denk ik erover.
Net alsof er verwacht word dat er zonder slag of stoot 500 euro gezakt gaat worden. :N
 
Hallo RVF750R

Ik ben zeer geinteresserd in de repsol vfr maar heb wel een paar vragen,

1 waarom heeft de motor een belgisch kenteken? (schade motor?)
2 is het een probleem als de motor door een motorzaak gekeurd wordt?
3 (ook wel belangrijk) kunt u mij uw minimale verkoop bedrag kunnen vermelden?

Vriendelijke groet

Joop

beste Joop,

Bedankt voor je belangstelling in de vfr,


De motor heb ik van een vriend van mij overgenomen (rob vfroem) na verkoop van mijn rc45, de motor had zeer geringe kuipschade en een zeer klein deukje in de tank, alle delen inclusief voorvork heb ik op Marktplaats.nl verkocht aan een handelaar die zeer veel in vfr's handeld.

De motor heb ik zelf opgebouwd uit schadevrije delen en ook de voorvork is absoluut schadevij.
Ik heb geen enkel bezwaar als je de motor waar dan ook wilt laten keuren, wel komen deze kosten voor jou rekening.

Nu over de prijs, als je ziet wat voor echt nieuwe delen, Remmen etc allemaal op de vfr gemonteerd zijn zal je begrijpen dat er niet echt zeer veel aan de prijs veranderd gaat worden, kom eerst even kijken ? rijden met de motor en daarna kunnen we altijd nog iets over de prijs onderhandelen.

als je na deze antwoorden nog geinteresserd ben kan je altijd even bellen op 06

groeten rob

ps als je geantwoord heb op deze mail verwijder ik mijn tel nr weer
 
Laatst bewerkt:
Joop,

Het tel nummer is verwijderd, en tot zondag! hopelijk is het wel goed weer geen sneeuw oid anders zit de proefrit er niet in :N

groeten Rob
 
Laatst bewerkt:
Joop,

Het tel nummer is verwijderd, en tot zondag! hopelijk is het wel goed weer geen sneeuw oid anders zit de proefrit er niet in :N

groeten Rob

hallo Rob,

Bedankt voor je gastvrijheid vandaag, je heb werkelijk niets teveel gezegd over de vfr in de repsol uitvoering hij is werkelijk GEWELDIG alles klopt zoals het hoort te zijn alles is gewoon af. Het geluid :9~ :9~ :9~ klinkt niet echt meer als een vfr eerder een gp racer zeker zonder de db killer!!

Zoals ik je via de tel al heb laten weten ga ik het financieel niet redden tenzij......... ;( ;( maar dat hebben we al besproken.

Nogmaals bedankt en ik weet zeker dat een eventuele koper heel veel plezier van deze motor gaat beleven.

Groetjes Joop.
 
Hallo Joop,

Graag gedaan, mocht je evt nog intresse hebben, de motor is er nog steeds. de inruil van de VTR sp1 is niet gelukt. :N

Groeten Rob
 
Tis wel heeeeeeeel erg rustig, volgensmij worden er helemaal geen motoren verkocht! :(

Dus ff een schop omhoog,
 
Eeeeeh, ik vind deze mooier dan een VTR SP/SPII... Nooit gedacht dat ik dat van een VFR zou gaan zeggen. Die raak je vast wel kwijt aan een liefhebber.
 
Even een subtiele kick voor deze Superbike!
Heb je al een plaatje van die RCV-stickertjes?
 
Goedenmiddag Rob,

Ik heb op jou advies een standaard v-tek gekocht met kuipschade, verder is deze motor in uitstekende staat.

Ik ga net als jou v-tec mijn nieuwe aanwinst waarschijnlijk in de repsol kleuren laten spuiten.

Heb jij nog intresse om dit voor mij te willen doen?? en kan jij mij het adres mailen waar ik de repsol stickerset kan kopen?

Ik kan je niet bellen omdat ik je 06 nummer niet meer kan vinden :$

Vriendelijke groet van uit Utrecht
Joop
 
Laatst bewerkt:
Goedenmiddag Rob,

Ik heb op jou advies een standaard v-tek gekocht met kuipschade, verder is deze motor in uitstekende staat.

Ik ga net als jou v-tec mijn nieuwe aanwinst waarschijnlijk in de repsol kleuren laten spuiten.

Heb jij nog intresse om dit voor mij te willen doen?? en kan jij mij het adres mailen waar ik de repsol stickerset kan kopen?

Ik kan je niet bellen omdat ik je 06 nummer niet meer kan vinden :$

Vriendelijke groet van uit Utrecht
Joop

Hallo Utrecht,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik heb de stickers op ebay.uk gekocht onder vermelding van Repsol, ik heb de set van 2008 gebruikt.

Op je vraag of ik je motor kan / wil spuiten moet ik je teleur stellen, ik heb het daar te druk voor, ben momenteel nog steeds erg druk bezig om een vfr 836 op de weg te krijgen. Wanneer dit klaar is heb ik nog een project ''motorblok van de v-tec'' op de rol staan (mits de motor niet verkocht wordt.

Ps je kan de motor evt nog bij mij thuis of op de motorbeurs in utrecht ~[/b]bij de stand van Bike design bewonderen hier wordt hij waarschijnlijk ten toon gesteld :}

groeten Rob
 
Hallo Utrecht,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik heb de stickers op ebay.uk gekocht onder vermelding van Repsol, ik heb de set van 2008 gebruikt.

Op je vraag of ik je motor kan / wil spuiten moet ik je teleur stellen, ik heb het daar te druk voor, ben momenteel nog steeds erg druk bezig om een vfr 836 op de weg te krijgen. Wanneer dit klaar is heb ik nog een project ''motorblok van de v-tec'' op de rol staan (mits de motor niet verkocht wordt.

Ps je kan de motor evt nog bij mij thuis of op de motorbeurs in utrecht \[/b]bij de stand van Bike design bewonderen hier wordt hij waarschijnlijk ten toon gesteld :}

groeten Rob


Hallo FF tussendoor,

Hele mooie fiets, echt een aanwinst als je hem kan kopen. :9~ :9
Ik heb nu zelf nu net mijn streetfighter "af", dus ga eerst maar weer eens rijden voordat we weer aan iets nieuws gaan beginnen.

Maar nu de reden om de discussie even te storen: Ik weet een goede spuiter die al menig replica heeft gemaakt. En het zijn echt geslaagde resultaten. Hij heeft mijn fighter ook gespoten en is normaal wel "in" voor dit soort projecten. En niet onbelangrijk: voor een leuke prijs :Y

mocht je interesse hebben, laat maar weten.
paul_ammerlaan@hotmail.com
 
Ja hij is idd op e-bay, voor niet al te veel geld, verkocht :( :( , alleen de koper heeft nog niet gereageerd hopelijk gaat dit nog wel gebeuren (heb hier met mijn vorige motor, de rc45 replica) slechte ervaringen mee,deze was tot drie maal op ebay verkocht, hier reageerden de ''kopers'' ook niet, heb nu al aardig wat ervaring met het verkopen op e-bay en wanneer de kopers niet snel na het aflopen van de veiling reageren -O- -O-

Ik laat de motor dus nog wel te koop staan tot dat de ebay koper de motor daatwerkelijk betaald en afgehaald heb.

Heb ook op Markt plaats heb ik ook biedingen op de vfr gehad, ook hier geldt geen reacties van de ''kopers'' -O-

We wachten dus gewoon even af!


groeten Rob
 
hoi Gerard,

Ik heb de e-bayer een mail gestuurd, en wacht het even af.

Je hoort zsm van mij.

groeten Rob
 
De motor is nog steeds te koop, morgen hoor ik of de motor verkocht is. (met een nieuwe accu)

(sorry Gerard voor de defecte accu :$ )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan