Heefd iemand enige ervaring met deze toerenteller? Ik zit namelijk serieus te denken aan de aanschaf van zo'n teller. Hieronder het artikel dat in de Motor73 no. 7 (28 maart - 10 april) van dit jaar stond:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij rijd hij op een RS50 (brommer), dus dan is het helemaal zonde van het geld lijkt me.Je rijdt toch een Mille? Die heeft al een shift-light. Ik zou eerder in een Gear-Indicator investeren.
Maar een originele is wel duidelijker, en mocht je dat ding weer eens ooit verkopen dan is het wel zo makkelijk als het allemaal werkt lijkt mij.Voor alle duidelijkheid, ik rijdt dus op een Aprilia RS 125 (heb ook nog een RS 50 2001 staan).
Laatst had ik problemen met mijn originele toerenteller, mocht deze er nou weer mee stoppen dan zit ik er dus aan te denken om zo'n RevLight te kopen (dit is dus de toerenteller en de lampjes) aangezien een nieuwe toerenteller 295 Euro kost (ik kreeg korting bij m'n dealer en kon 'm voor 165 Euro krijgen, maar dan nog is 'ie duurder).
Het is een voordeel als je op het circuit rijd met origenele demper.. Dan hoor je vaak je motor niet goed en kan je aan de rev lights zien wanneer te schakelen
Kan alleen met motoren met electronische toeren/snelheidsmeter...Ik las ergens dat je deze alleen op bepaalde motortypes kon gebruiken (injectie???). Ik vind het een hoop geld voor zo'n schakel light-bar. Vraag iemand die een beetje in de electronica zit en je maakt hem zelf voor minder dan 5 euro. Als ik een keer tijd heb zou ik het uit kunnen zoeken.