REVOLUTION en ik gaan maandag naar cirquit lelysta

Dromen zijn bedrog, maar als je wakker wordt dan blaaha blaaaha. Echt een gave droom *D
 
Hoe lang deed schamperd er ook alweer over voor ze eerste weelie?
Was verdomme niet lang hoor.
 
Hoe lang deed schamperd er ook alweer over voor ze eerste weelie?
Was verdomme niet lang hoor.

Geen Idee, maar Wheelie en knietje aan de grond zijn twee verschillende dingen. Met genoeg lef en te weinig verstand ;) kan iedereen een wheelie (tje) maken. Als je dan ook nog door kan schakelen :}

Als ik niet voor bijna 20.000 piek aan kostbaar spaargeld onder mijn reet had zou ik het zeer waarschijnlijk nu ook kunnen. Ik durf het echter nog niet echt door te zetten. Wat niet wil zeggen dat ik het af en toe niet voorzichtig (te voorzichtig dus) probeer.
 
Laatst bewerkt:
Toch maar es proberen binnenkort, om dat voorwiel los te krijgen. :)

Maar al te veel gas durf ik ook weer niet te geven bij wegrijden dus zal eerst wel bij 2 mm boven de grond blijven. :P
 
Zeg Rev. als je de punt van je laars aan de grond rijd betekent dat wel dat je schuin zat door de bocht gaat om een kniedown te maken! Je moet er alleen wat verder naast gaan hangen.
Ik had binnen een half jaar na dat ik me rijbewijs had gehaald m\'n eerste kneedown gemaakt, maarja een 250cc Kawasaki KR1-S is daar ook ideaal voor (135 kg! laag bij de grond en 60 PK) })

Bijlage: Teunis1.jpg
 
Dat zelfde zeg ik steeds van mijn Wheelies, maar ze lijken nog steeds nergens op |( ;(
Terwijl een kameraad van mij (eveneens GSX-R600)perfecte stand up wheelies maakt :9~
 
Ik ben er ook geweest. eerste keer IPV circuit. Leuk circuit.
Dat je tijdens het vrijrijden niet mag inhalen is jammer maar wel logisch want geheid dat er van die kamikazeacties uit voortkomen.

Heb lekker lopen gummen met de R6. Soms wat te vroeg op het gas met als gevolg een paar (gecontroleerde) drifts. Heerlijk gevoel is dat toch.
Wat ook leuk was dat ze met de lasergun stonden te meten. 245 km op het rechte stuk en 163 echte km op het achterwiel!! })
Vervelend was daarbij wel dat als je aan het begin van het rechte stuk begint je halverwege achter de bosjes en bomen vandaan komt en je dan vol de wind van opzij krijgt. Dat had tot gevolg dat ik niet sneller heb kunnen rijden (op een wiel dan) Mij record ligt nog steeds rond de 210 km/u op een R1. Moet toch ergens te verbeteren zijn.

Had niet eerder op het circuit op een R6 gereden maar wat een heerlijke fiets is dat. Makkelijk om te gooien, lekker agressieve remmen en makkelijk links en rechts de steppen aan de grond.
Was weer een inspannend ontspannend dagje.
Op naar de volgende!
 
Zeg Rev. als je de punt van je laars aan de grond rijd betekent dat wel dat je schuin zat door de bocht gaat om een kniedown te maken! Je moet er alleen wat verder naast gaan hangen.
Ik had binnen een half jaar na dat ik me rijbewijs had gehaald m\'n eerste kneedown gemaakt, maarja een 250cc Kawasaki KR1-S is daar ook ideaal voor (135 kg! laag bij de grond en 60 PK) })

Of heeft hij soms erggg grote voeten :? :?
 
Zeg Rev. als je de punt van je laars aan de grond rijd betekent dat wel dat je schuin zat door de bocht gaat om een kniedown te maken! Je moet er alleen wat verder naast gaan hangen.
Ik merk dat ik toch langzaam de binnenste knie & de voet naar buiten draai als ik wat harder de bocht induik... Bij echt vlot ook nog de voet iets omlaag.... Heb dan ook al de grond geraakt... Not so fun... Maar ik rij dan ook nog met de voetjes midden op de steuntjes...

Als je zo de grond raakt, kan je beter eerst zorgen dat je voetjes beter op de steuntjes staan (voorkant v/d voet op het steuntje) voordat je ernaast gaat hangen... Maar ja, waarschijnlijk doe je dit wel goed.... :)
Op de circuitdag een kneedounende rev? 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan